بنیاد مسکن متولی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی/ تحویل واحدها ظرف دو سال آینده | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
استاندار همدان؛

بنیاد مسکن متولی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی/ تحویل واحدها ظرف دو سال آینده

  • کد خبر : 5744
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
بنیاد مسکن متولی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی/ تحویل واحدها ظرف دو سال آینده
استاندار همدان ، بنیاد مسکن را متولی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در اراضی ۱۴۰ هکتاری اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این واحدها ظرف مدت دو سال از زمان آغاز به کار، تحویل متقاضیان شود.

به گزارش آوای هگمتان ، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای تأمین مسکن استان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده تعیین تکلیف شد، افزود: بخش متقاضی دار مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن واگذار می شود و بخشی که دارای متقاضی نیست، یا در اختیار سازنده قرار گرفته یا اینکه به راه و شهرسازی واگذار می شود.

وی ادامه داد: مقرر شد با اقدامات کارشناسی ظرف دو هفته مسکن مهر تعیین تکلیف شده تا هر چه سریع تر واگذار شود.

استاندار همدان به اراضی ۱۴۰ هکتار ( نزدیک فرودگاه) و احداث ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در این مکان اشاره کرد و خاطر نشان شد: مقرر شد اقدامات اولیه برای صدور پروانه با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان نظام مهندسی انجام شود.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: با مذاکرات انجام شده بنیاد مسکن متولی ساخت ۱۰ هزار واحد در اراضی ۱۴۰ هکتاری( باعث میوه) شد تا به تکنولوژی به روز و بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با عنوان اینکه در توافقات اولیه مقرر بود که در قالب گروه‌های ساخت به افراد داده شود و در هر بلوک برای ۸ نفر زمین واگذار شود اما با توجه به اشتراک نظر و کیفیت ساخت مقرر شد تا بنیاد مسکن با کیفیت بالا مصالح و معماری مشخص اقدام به ساخت نماید.

استاندار همدان زمان آغاز پروژه ۱۴۰ هکتاری تا تحویل واحد های این اراضی را دو سال اعلام کرد و افزود: امیدواریم شهرک زیبا با معماری چشم گیر تحویل متقاضیان بدهیم.

وی با بیان اینکه در اقدام ملی مسکن دو هزار و ۵۰۰ متقاضی در این سایت قرار خواهند گرفت، ادامه داد: ۷۵۰۰ متقاضی باقی مانده با فراخوان که انجام خواهد شد و به ترتیب اولویت واریز وجه اولیه، در این سایت قرار خواهند گرفت.

قاسمی فرزاد در ادامه با بیان اینکه توافقات دیگری نیز در ادامه این اراضی در دست انجام است، اضافه کرد: توافقاتی برای اراضی پیرامون شهر جورقان نیز صورت گرفته که همگی می تواند مشکل مسکن همدان را حل کند.

استاندار همدان در خاتمه با بیان اینکه شهرک اکباتانا توسط پیمانکار شهر جدید پرند احداث می شود، افزود: با توجه به پهنه ۱۲۰۰ هکتاری تعدادی از مالکین با شرکت عمرانی پرند توافق کردند که در اسرع وقت اراضی یکپارچه را زیر ساخت ببرند.

 

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت