بهره‌برداری از ۷۵۰ طرح در هفته دولت در استان همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
استاندار همدان:

بهره‌برداری از ۷۵۰ طرح در هفته دولت در استان همدان

  • کد خبر : 3888
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
بهره‌برداری از ۷۵۰ طرح در هفته دولت در استان همدان
استاندار همدان گفت: ۷۵۰ طرح در هفته دولت در استان‌ همدان به بهره‌برداری می‌رسد‌.

به گزارش آوای‌هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد، همزمان با نخستین روز هفته دولت، در آیین دیدار و تجدید میثاق مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، گفت: عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود که بیشتر اعتبارات مورد نیاز این طرح ها با جلب و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تامین شده است.

وی بیان‌کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین، یادآوری و به نمایش گذاشتن اقدامات و دستاوردهای دولت است تا آثار اقدامات و خدمات‌رسانی دولت برای مردم ملموس و آشکار باشد.

استاندار‌همدان با اظهار‌اینکه در این مقطع حساس دشمنان این سرزمین تلاش دارند با سیاه‌نمایی وجهه نظام و حاکمیت را تخریب و با سیاه‌نمایی اعتماد عمومی را سلب کنند که تکلیف مسئولان با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دادن جهاد تبیین است.

قاسمی فرزاد با اظهار‌اینکه مسئولان اجرایی استان همدان باید اقدامات صورت گرفته در سازمان و دستگاه زیر مجموعه را به خوبی بیان کنند تا مردم بهتر و بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند، افزود:

وی عنوان‌کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشا بسیاری از خدمات بوده هر چند دشمن با فشار، تحریم و اقدام‌های ظالمانه سعی در سیاه‌نمایی خدمات داشته اند اما هیچ‌گاه خورشید پشت ابر نمی‌ماند.

استاندار‌همدان‌عنوان‌کرد: مردم به خوبی می‌دانند نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود چهار دهه خدمت و اقدام ارزشمند، به جهت صلابت، استحکام و توانایی امروز در عرصه بین‌الملل به عنوان کشوری قدرتمند مطرح است و هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با نظام مقدس را ندارد.

قاسمی‌فرزاد افزود: با وجود خشکسالی در نقاط مختلف کشور و همدان، همه مسئولان با اقدامی هماهنگ، وحدت و انسجام بین نیروها، به صورت شبانه‌روزی برای رفع این مشکل تلاش می‌کنند.

استاندار همدان افزود: نمایندگانی از همدان در وزارت نیرو مستقر شدند برای کمک مدیران تا در تصمیمات فنی و مالی برای آبرسانی به همدان تصمیمات سریع بگیرند.

استاندار همدان در پایان خاطر‌نشان‌کرد: ۷۵۰ طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت