بهره برداری و کلنگ زنی ۳۴ واحد تولیدی در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

بهره برداری و کلنگ زنی ۳۴ واحد تولیدی در همدان

  • کد خبر : 6628
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بهره برداری و کلنگ زنی ۳۴ واحد تولیدی در همدان
مدیرکل صنعت معدن و تجارت همدان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۲۷۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، احمد شانیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: این واحدها گوشه‌ای از دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در کهن دیار استان همدان است که در شهرستان ملایر ۹ طرح، تویسرکان هشت طرح، همدان ۶ طرح، رزن چهار طرح، فامنین سه طرح، بهار ۲ طرح و اسدآباد و کبودرآهنگ هر کدام یک طرح است.

وی اضافه کرد: از این تعداد چهار طرح در گروه فلزات اساسی، سه طرح در گروه محصولات شیمیایی ، ۲ طرح در گروه مواد غذایی و آشامیدنی، چهارطرح در گروه کانی غیرفلزی، در گروه تولید کاغذ و پلاستیک هر کدام یک طرح و مابقی طرحها نیز در زمینه مصنوعات چرم و چوب، ساخت تجهیزات پزشکی، منسوجات، پوشاک و همچنین وسایل نقلیه موتوری است.

شانیان ادامه داد: از مجموع ۳۴ واحد، تعداد۲۲ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری۲۰ هزار میلیارد ریال احداث و راه اندازی و در هفته دولت به طور رسمی وارد چرخه تولید شده و به جمع صنایع استان اضافه می‌شوند که بی تردید نوید رونق اقتصادی و اشتغال را برای اهالی این مناطق به ارمغان دارد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه برای حذف واژه بیکاری در استان تلاش می‌کنیم،خاطرنشان کرد: واحدهای تازه تاسیس می تواند برای ۷۰۰ نفر از جوانان استان شغل ایجاد کرده و از آمار بیکاری این مناطق بکاهد.

وی از نوآوران صنعت ورزش پولادین، فروسیلیس آسا آذرین، رایان نیک نور تاب، تولید تریلر ماشین سازی یوز تیز پای الوند، تولید درب راشین درب آبی و فروسیلیس لوتوسآدلی به عنوان مهمترین واحدهایی اشاره کرد که در این ایام بهره برداری می شود.

شانیان از دیگر دستاوردهای صمت در دولت مردمی سیزدهم فراهم ساختن زیرساخت برای ۱۲ واحد تولیدی است که در هفته دولت کلنگ این صنایع با حضور مسئولان استانی و کشوری به زمین زده خواهد شد و عملیات احداث آنها آغاز می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: این طرح ها می تواند برای سه هزار و ۱۸۸ نفر شغل ایجاد کند.

وی در ادامه به موفقیت های اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان همدان اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول در برپایی میز خدمت حضوری، کسب رتبه دوم در نظارت و بازرسی حمل و نقل، کسب رتبه سوم کشور در سامانه جامع انبارها، کسب رتبه نخست پاسخگویی به شکایات خودرویی و صدور بیشترین رای هیات حل اختلاف خودرویی در کشور، کسب رتبه یک کشور در ارزیابی عملکرد برنامه تحول اداری در وزارت صمت را از موفقیت های این دستگاه برشمرد.

این مسئول همچنین گفت: کسب رتبه یک کشور در سامانه جامع تجارت در زمینه محصولات کشاورزی، کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات روستایی، کسب رتبه برتر در میانگین زمانی صدور پروانه فعالیت شرکت های پخش، کسب رتبه ۲ کشوری در مبارزه با قاچاق کالا، کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در بخش اقتصاد مقاومتی ، کسب رتبه اول در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تنها بخشی از تلاش و تکاپوی همکاران ما در اداره کل صمت استان همدان در ۲۱ ماه گذشته بوده که به ثمر نشسته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان همچنین به تشریح اقدامات اثرگذار در این مجموعه پرداخت و گفت: از آغاز دولت سیزدهم شاهد رشد ۸۴۰ درصدی در ارائه تسهیلات روستایی، رشد ۲ برابری صادرات و افزایش ۶ مقصد صادراتی در زمینه تجارت خارجی هستیم و نیز چندین رویداد مهم و اثر بخش مانند جشنواره فرش دستباف، سمینار اشتغازایی آمادای با محوریت مشاغل خانگی، نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی استان برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر مردم استان قرار گرفت.

شانیان همچنین به سفر وزیر صنعت و معاونان وی به همدان در هفته جاری اشاره کرد و افزود: در این سفر شهرک صنفی صنعتی همدان بهره برداری و عملیات احداث پتروشیمی ابن سینا پس از سالها توقف آغاز و طرح توسعه چند واحد تولیدی کلید خورد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به وجود یک هزار و ۸۳۸ طرح در دست اقدام اشاره کرد و افزود: این طرحها با بیش از ۴۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث می شود و برای ۳۲ هزار و ۳۹۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان همدان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۶۳ واحدتولیدی و صنعتی دارای پروانه معتبر در سطح استان فعالیت دارند که در این واحدها افزون بر ۳۰ هزار نفر اشتغال دارند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت