بیمارستان امام رضا(ع) از کُما خارج می‌شود؟/ کبودراهنگ اولویت استخدام نیروی متخصص | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

بیمارستان امام رضا(ع) از کُما خارج می‌شود؟/ کبودراهنگ اولویت استخدام نیروی متخصص

  • کد خبر : 4673
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
بیمارستان امام رضا(ع) از کُما خارج می‌شود؟/ کبودراهنگ اولویت استخدام نیروی متخصص
احداث اورژانس جدید بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ طبق وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جانی تازه به شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ تزریق می کند و یکی از مشکلات این حوزه را درمان خواهد کرد.

آوای هگمتان، در چند گزارش، پیگیر مشکلات شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ بود و پای دردودل مردم این شهرستان نشست ..
عدم تجهیزات کافی و فضای نامناسب اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، داد مردم این شهرستان را درآورده و باید گفت کمبود نیرو و نبود پزشک متخصص کافی نیز معضلی است که نفس های این بیمارستان را به شماره انداخته‌است.
با رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صحبت هایی شد و در گزارش اخیر آوای هگمتان با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفتگو کردیم …
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی همچنین احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی در کبودراهنگ را از مصوبات عنوان کرد و افزود: در این راستا زمین تحویل و پیمانکار انتخاب شد و مطالعات در حال انجام است .

اما با همه ی این تفاسیر حال درمان کبودراهنگ خوش نیست و از همه مهمتر کمبود نیرو و پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) مهمترین چالش است.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که پزشک متخصص و پرستار به دلیل اینکه این شهرستان در منطقه محروم است تمایل به همکاری ندارند و…..
به دنبال پیگیری آوای هگمتان رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بازدیدی سرزده از این بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ انجام داد .
*احداث اورژانس جدید بیمارستان امام رضا(ع) 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان طی بازدید از شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ، نحوه خدمت‌رسانی و امکانات این مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
همچنین وی بر لزوم توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد و در راستای پیگیری ارائه خدمات تخصصی و گسترش خدمات دستورات لازم را ارائه نمود.
در این بازدید از زمین مورد نظر برای احداث اورژانس جدید بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کرد و از احداث این اورژانس در چند روز آینده خبرداد و این اتفاق را در افزایش خدمات به مردم کبودراهنگ مهم دانست.
*کبودراهنگ در اولویت استخدام نیروی متخصص
وی همچنین بیان‌کرد: از ابتدای آذرماه استخدام نیروی متخصص در شهرستان‌ها طبق دستورالعمل‌های کشوری آغاز می‌شود که قطعا کبودراهنگ از اولویت‌های اجرای این موضوع خواهد بود تا کیفیت ارائه خدمات در شهرستان افزایش یافته و مردم برای دریافت خدمات تخصصی درمان، مراجعه کمتری به مرکز استان داشته باشند.

* باید گفت؛ فضای اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) جوابگوی مراجعه کنندگان نبود، امیدواریم احداث اورژانس بیمارستان در فضای جدید که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول آن را داد، مرهمی بر دردهای بهداشت و درمان کبودراهنگ باشد و همچنین استخدام نیروی متخصص رنجی از مردم این شهرستان بکاهد تا برای هر دردی مجبور نباشند علاوه بر تحمل رنج ناشی از بیماری برای درمان در مسیر کبودراهنگ_ همدان در رفت و آمد باشند.

امیدواریم و البته پیگیر خواهیم بود تا احداث بیمارستان تامین اجتماعی کبودراهنگ هم به عنوان وعده نماینده این شهرستان به زودی محقق شود‌

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. با سلام و تشکر از آوای هگمتان و سرکار خانم الماسی، که واقعا چند ماهی پیگیر مطالبات مردمی هستند، هیچ کسی توان وعده وعید نداره، چرا وعده؟ جناب آقای نماینده و جنابان استاندار و فرمانداران، بجای اینکه قول بدید و عمل نکنید، قانون اساسی کشور ره اجرا کنید، مگر شهرستان فقیره؟ ب۶ نظر بنده شهرستان و روستاهای ما از لحاظ مدیریت فقیر میباشد و محروم، نه متطقه و مردم، این مردم کبودراهنگ همه چیز دارند، و تنها چیزی که ندارند، مدیر قانون بلد و کاردان میباشد، ما حتی فقر فرهنگی هم نداریم، فقط مدیران اجرایی ما فقیرند و ضعیف هم در تصمیم گیری و هم در اجرا…….، ✍️ ما مینویسیم که بدانند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت