تاسیس ایرلاین ، در اما و اگرها دست و پنجه نرم می کند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
در گیرو دار خواب فرودگاه همدان:

تاسیس ایرلاین ، در اما و اگرها دست و پنجه نرم می کند

  • کد خبر : 5925
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
تاسیس ایرلاین ، در اما و اگرها دست و پنجه نرم می کند
تاسیس ایرلاین اختصاصی برای استان از مواردی بود که رسانه ها از مدتی پیش خواستار آن بودند، شواهد حاکی از پیگیری مجموعه استان برای تاسیس خط هوایی اختصاصی است، اما باید دید اتفاق خاصی در این حوزه افتاده یا باید فرودگاه همدان با پرواز خاموش خود دست و پنجه نرم کند.

به گزارش آوای هگمتان، فرودگاه همدان با تجهیزاتی پیشرفته، باند فرود، نورپردازی مدرن و دارا بودن بلندترین برج مراقبت کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد ، اما متاسفانه این فرودگاه با چنین تجهیزاتی با افت و خیز پرواز روبرو بود، هرازچندگاهی چند پرواز در آن اتفاق افتاد و بعد از مدتی تب پروازها فروکش کرده و دوباره تعطیلی فرودگاه را به همراه داشت، البته به گفته مدیر فرودگاه همدان پروازهای آموزشی و ..در آن اتفاق می افتد اما این مجموعه با چنین تجهیزات آیا باید هرازچندگاهی چند پرواز آموزشی و.. در آن اتفاق بیفتد‌.

تاسیس ایرلاین مطالبه ای بود که آوای هگمتان در یکی دوسال اخیر به جد پیگیر کرده و هرازچندگاهی اخبار آن را منتشر کرد، حال با معاون اقتصادی استاندار همدان در خصوص آخرین نتیجه از تاسیس ایرلاین گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید/

معاون اقتصادی استانداری همدان با عنوان اینکه بحث تاسیس ایرلاین از چند ظرفیت پیگیری می شود، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات سفر ریاست جمهوری به همان تصویب شد وسرمایه گذار همدانی برای تاسیس ایرلاین و استفاده از این تسهیلات اعلام آمادگی کرد، این موضوع از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز پیگیری می شود.

سید مجتبی حسینی ادامه داد: این متقاضی بومی همدان، بوده و به دنبال تاسیس ایرلاین اختصاصی در همدان می باشد.

وی خاطر نشان شد: استاندار همدان نیز در حال رایزنی با یک یا دو شرکت هواپیمایی است که قول هایی دادند که به نحض اتفاقی خاص اطلاعات کامل تر ارائه می شود.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان از اعلام آمادگی یک سرمایه گذار خارجی برای تاسیس ایرلاین در همدان خبر داد و اضافه کرد: یک سرمایه گزار خارجی متقاضی سرمایه گذاری در کشت و صنعت است و قول داده در کنار سرمایه گذاری در حوزه کشت و صنعت، شرکت هواپیمایی اختصاصی برای همدان نیز تاسیس کند .

وی افزود: این سرمایه گذار که از حوزه کشورهای حاشیه خلیج فارس است ابراز کرد که در کنار راه اندازی ایرلاین، مسافران از کشورهای عربی را که متقاضی سفر به ایران هستند، پشتیبانی کند.

حسینی در پایان افزود: در سال گذشته چندین پرواز مشهد و کیش برقرار شد که به دلیل استقبال کم مردم سرمایه گذاران با وسواس خاصی اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

*گفتنی است چندی پیش بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از در راه بودن هواپیماهای جدید خبر داد و امیدوارم مسئولین امر برای رونق فرودگاه همدان بتوانند سهمی از این هواپیماهای جدید برای استان دریافت کنند.

البته جا دارد برخی نمایندگان به جای دخالت در موضوعات حاشیه ای پیگیری لازم را برای حل مشکل فرودگاه و پرواز های خاموش بلندترین برج مراقبت کشور داشته باشند تا امسال که بحث ثبت جهانی هگمتانه را نیز در پیش داریم، جذب توریست در استان بدون فرودگاه فعال اما و اگرها دارد…

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت