تاسیس شرکت هواپیمائی (ایرلاین) در صورت حمایت مردم از پروازها | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
در حاشیه آئین برقراری پرواز فرودگاه همدان مطرح شد:

تاسیس شرکت هواپیمائی (ایرلاین) در صورت حمایت مردم از پروازها

  • کد خبر : 2499
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
تاسیس شرکت هواپیمائی (ایرلاین) در صورت حمایت مردم از پروازها
استاندار همدان تاسیس شرکت هواپیمایی مختص استان را در صورت حمایت مردم از پروازها مورد توجه قرار داد.

به گزارش آوای هگمتان علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه آئین برقراری پرواز فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان حضور در استان پیگیر برقراری پروازها بوده ام و پیگیری هایی طی چهار ماه گذشته از وزارت راه و شهرسازی و هواپیمایی کشوری انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در وهله نخست دو پرواز برای همدان مقرر شد، تصریح کرد: نخستین پرواز ۱۷ اسفندماه به مقصد مشهد در روزهای سه‌شنبه و جمعه خواهد بود که اولین پرواز انجام گرفت.

استاندار همدان دومین پرواز را به مقصد کیش عنوان کرد و ادامه داد: این پرواز در ۲۲ اسفندماه سالجاری روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه انجام خواهد شد.

*پرواز فرودگاه همدان برنامه‌ ای است

استاندار همدان پرواز فرودگاه همدان را برنانه ای عنوان کرد و ادامه داد: بعد از وقفه دوساله و برقراری مجدد پروازها امیدواریم با حمایت مردم تداوم داشته باشد.

وی ایجاد پرواز‌های برنامه‌ای برای فرودگاه همدان را برای نخستین بار در طول ده سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی و برقراری مجدد پروازها قطعا بستری برای توسعه همه جانبه استان خواهد بود.

قاسمی فرزاد، پرواز به عتبات عالیات را در صورت استقبال مردم مورد توجه قرار داد و افزود: درصورت انجام حج و اعزام حجاج پیگیری پروازها از همدان خواهیم بود.

وی در خصوص نرخ بلیت هواپیما از فرودگاه همدان نیز اینگونه بیان کرد: پرواز همدان – مشهد به لحاظ زمانی به نسبت اتوبوس و قطار بسیار اقتصادی است .

وی با اظهار اینکه قیمت بلیت پرواز همدان – مشهد مصوب کشوری است، تصریح کرد: به طوری که در ایام پیک که ممکن است نرخ بلیت نوسان داشته باشد، این قیمت تغییری نمی‌کند و این بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آنچه برای برقراری پروازها لازم بود، انجام شده، خاطر نشان کرد: تداوم و ماندگاری پروازها فقط به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد و مردم سعی کنند سفرهای خود را از فرودگاه همدان برنامه‌ریزی کنند.

استاندار همدان در پاسخ به سوال خبرنگار آوای هگمتان در خصوص ضرورت ایجاد شرکت هواپیمائی خاص در استان نیز بیان کرد: در صورت استقبال مردم سرمایه گذار نیز به این امر ترغیب شده تا با آورده خود در این امر سهیم بوده البته چند سرمایه گذار نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با تاکید بر حمایت مردم از پروازها ادامه داد: برنامه ما برای فعال ماندن فرودگاه بلند مدت است و باید گفت تاسیس شرکت هواپیمائی ( ایرلاین) در به نتیجه رساندن ما به هدف بی تاثیر نخواهد بود.

قاسمی فرزاد ایجاد شرکت هواپیمائی و ایرلاین را از چند جهت مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان شد: درصورت تعداد کم مسافر باز هم پرواز انجام خواهد شد و این امر مورد تاکید است، باید گفت همه ی اینها نیازمند حمایت مردم از پروازهای فرودگاه است .

 استاندار همدان در پایان اضافه کرد: فرودگاه همدان در شرایط نامساعد جوی نیز آمادگی پرواز را داشته و تجهیزات فرودگاه همدان کامل است و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=2499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت