تسهیلات استان همدان به طور ویژه افزایش یابد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تسهیلات استان همدان به طور ویژه افزایش یابد

  • کد خبر : 6666
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
تسهیلات استان همدان به طور ویژه افزایش یابد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبار بانک باید در اختیار مردم قرار گیرد، از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد تا تسهیلات استان همدان به صورت ویژه افزایش یابد.

به گزارش آوای هگمتان، حمیدرضا حاجی بابائی عصر پنج شنبه در جمع فعالان بخش خصوصی و دولتی بیان‌کرد: فعالان اقتصادی امروز کاری جهادی را انجام می دهند دولت نیزباید کمک کند تا تورم و گرانی مهار شود .

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور هرچه قدر مردمی تر شود جریان خونی در بدنه اقتصاد شکل می گیرد و مهار تورم آسان‌تر خواهد بود، اضافه کرد: بودجه کشور به نحوی است که بانک ها کار بودجه انجام می دهند و کسری بودجه را بانک ها به دوش می کشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه حق مردم ناترازی بانک ها نیست و اعتبار بانک باید در استان هزینه شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی این است که مردم به بانک ها تکیه کرده و تخصیص اعتبارات به موقع تعلق نمی گیرد.

وی افزود: در حوزه تبصره ۱۸ و ۱۶ وضعیت مناسب نیست و از تبصره ۱۸ از ۱۰۸ هزار همت به ۳۱ هزار همت رسیده و از آن هم دو هزار همت به بانک‌های استان ابلاغ کردند که متناسب نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اعلام اینکه چرا باید بانک خصوصی که در همدان ایجاد شده، پول مردم همدان را به تهران برده و در آنجا سرمایه‌گذاری کند، اضافه ‌کرد: دستور دهید سهمیه تسهیلات استان به طور ویژه افزایش یابد.

* مسئولان دید فناورانه داشته باشند

نماینده هیات اندیشه‌ورز در استان نیز با بیان اینکه دولت سیزدهن نخستین دولتی بود که در جمهوری اسلامی ایران کارگروه دیجیتالی راه‌اندازی کرد که متاسفانه پس از مدتی با وقفه و رشد کند روبرو شد، گفت: در میان مسئولان اقتصادی کمبود مدیران فناوری داریم و اگر مسئولان ما دید فناورانه نداشته باشند آینده به خطر می‌افتد.

سعید عباسی به طراحی سایت های هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه اقتصاد دیجیتال در همدان سایت‌های هوشمند اقتصادی نمونه آن “کار اینجا” طراحی شده اما در اقدامات اقتصادی طرح هایی تکرار می‌شود که در دولت‌های قبل بوده و علت آن هم عدم وجود دیتاهای جدید نیست.

وی افزود: هیات اندیشه ورز استان همدان آمادگی دارد به صورت پایلوت، اقتصاد دیجیتال را در کشور اجرایی کند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت