ثبت بیش از 130هزار تماس ورودی در شهریور ماه سال جاری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

ثبت بیش از ۱۳۰هزار تماس ورودی در شهریور ماه سال جاری

  • کد خبر : 1235
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
ثبت بیش از ۱۳۰هزار تماس ورودی در شهریور ماه سال جاری
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از 130هزارو 849 تماس ورودی با مرکز (122) در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای هگمتان به نقل از روابط عمومی آبفای استان، سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) مسئول دریافت و پاسخگویی به کلیه تماس های برقرار شده از شهرها و روستاهای استان می باشد،گفت: در این نوع از ارتباط، مشترکین عزیز توسط تلفن های ثابت و همراه، با شماره گیری تلفن سه رقمی (۱۲۲) به  مرکز ارتباطات مردمی  شرکت آب و فاضلاب استان متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  با اذعان به اینکه همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در این مرکز درخدمت هم استانی های عزیز می باشند، عنوان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال مشترکین و امکان ارتباط سریع و دوسویه آنان با شرکت آب و فاضلاب استان در هنگام بروز حوادث و اطلاع رسانی، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشترکین است.

حسینی بیدار در ادامه ضمن اشاره به مجموع تماس های ورودی این مرکز در شهریور ماه سال جاری گفت: در مدت مذکور از مجموع تماسهای ورودی؛ ۲۲ هزار و ۹۳۳ تماس مرتبط با امور مشترکین بود که از این تعداد ۸هزارو ۹۱۶ مورد منجر به ثبت درخواست امور مربوطه و ۱۴ هزارو ۱۷ تماس در حد راهنمایی مشترکین بوده است.

وی با بیان اینکه از مجموع تماس های یاد شده ۵۵ هزارو ۴۰۸ تماس نیز در حوزه حوادث و اتفاقات به ثبت رسیده است، اظهارکرد: همکاران ما در بازه زمانی یاد شده ۵ هزارو ۲۱۷ مورد گزارش شکستگی و وقوع حادثه بر روی خطوط و انشعابات اصلی را ثبت و رسیدگی نمودند.

وی همچنین افزود: ۵۶ هزارو ۴۷۶ تماس نیز در شهریور ماه سال جاری ازطریق پیغام گیرها به ثبت  رسیده که عمده این تماس ها به منظور مطلع شدن از دلیل قطعی آب بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اینکه ۵۱ درصد تماس های ورودی روزانه، مرتبط با مشترکین مستقر در شهر همدان می باشد،گفت: تماس های دریافتی پس از ثبت توسط اپراتورهای مربوطه به ۴ اکیپ مستقر در محل حادثه اعلام و در طول ۲۴ ساعت به گزارش دریافتی مذکور پاسخ داده میشود.

وی توضیح داد: چنانچه حادثه پیش آمده در حوزه خطوط و انشعابات اصلی باشد در کوتاه ترین زمان ممکن و در غیر این صورت در طول ۲ ساعت مشکل انشعاب مربوطه مرتفع می گردد.

وی همچنین ضمن اشاره به رسیدگی به حوادث مرتبط با کانالها و شبکه های جمع آوری فاضلاب نیز گفت: این گونه حوادث عموما در فصول پر بارش سال به دلیل عدم کشش و پس زدگی شبکه ها اتفاق می افتدکه در بهار و تابستان کمتر با این موارد مواجه هستیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت