حوزه انتخابیه همدان و فامنین دارای پتانسیل فراوانی است/ به فعال کردن فرودگاه همدان توجه ویژه دارم | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

حوزه انتخابیه همدان و فامنین دارای پتانسیل فراوانی است/ به فعال کردن فرودگاه همدان توجه ویژه دارم

  • کد خبر : 8027
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
حوزه انتخابیه همدان و فامنین دارای پتانسیل فراوانی است/ به فعال کردن فرودگاه همدان توجه ویژه دارم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به وجود پتانسیل در حوزه انتخابیه همدان و فامنین تاکید کرد و افزود: تاسیس شرکت هواپیمایی و فعال کردن فرودگاه از اهدافی است که پیگیر خواهیم بود.

به گزارش آوای هگمتان، عباس صوفی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه عدالت به عنوان‌ مهمترین مولفه ای بود که در زمان تصدی مدیریت شهری سرلوحه اقدامات قرار دادم، اضافه کرد: مردم از عملکرد شهرداری در زمان ۴ ساله مدیریت بنده رضایت داشتند.

وی با اعلام اینکه من فرزند همدان هستم و معتقدم که همدان قابلیت و پتانسیل مناسب برای رشد و بالندگی را داراست، تصریح کرد: حوزه انتخابیه همدان، فامنین، قهاوند و روستاهای آن ظرفیت بالایی برای توسعه دارند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با عنوان اینکه فردی عملگرا هستم امیدوارم بتوانم به توسعه همدان کمک کنم، افزود: مسائل و مشکلات فراوانی وجود دارد از جمله در حوزه مسکن، اقتصاد، ازدواج و …

صوفی با تاکید بر اینکه مجلس آینده باید دغدغه معیشت و اقتصاد مردم را داشته باشد، خاطرنشان شد: در حوزه بحث ملی سعی میکنم نماینده‌ای اثرگذار باشم و در حوزه انتخابیه سعی خواهم کرد تا اقتصاد و مسائلی که مردم از آن رنج می برند با رویکرد تعامل و بدون اختلاف و همگام با مدیریت استان مشکلات را حل کنیم .

صوفی ادامه داد: تلاش می کنم تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله کشور و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغیه رهبری که سندی است برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم سرلوحه اقدامات قرار دهم.

وی بهره‌گیری از پتانسیل حوزه انتخابیه با توجه به سرمایه انسانی فرهیخته و متخصص را مورد توجه قرار داد و افزود: توسعه پایدار اقتصادی در جهت اشتغال، توجه به مباحث عمرانی و موضوعات مسکن ، توجه به موضوع آب ، توجه به مباحث جوانان و ورزش ، توجه به موضوعات حوزه بانوان، بهداشت و سلامت و… از اهداف است.

وی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال در حوزه انتخابیه دغدغه و چالش هایی وجود دارد، خاطرنشان شد: فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل ، توجه به اقتصاد روستا، سرمایه گذاری و تسهیل آن در دستور کار ویژه در مجموعه استان خواهد بود و فعال کردن فرودگاه به عنوان مهترین دغدغه و زیرساخت گردشگری استان مورد توجه ویژه است.

وی با بیان اینکه فرودگاه فعال در حوزه توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری حرف اول را می زند، اضافه کرد: راه آهن همدان فقط مسافران را تا مسیر مشهد مشایعت می کند باید از این زیر ساخت بهره بیشتر برد.

این کاندیدای انتخابات مجلس با بیان اینکه همدان در محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری فرصت‌های خوبی دارد، افزود: استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری و استارتاپ، توجه به مناطق گردشگری نظیر غار علیصدر و گردشگری سلامت و سایر حوزه‌های گردشگری مورد تاکید ماست.

صوفی بخش کشاورزی و صنعت و گردشگری همدان را مورد تاکید قرار داد و افزود: فعال شدن منطقه جهان آباد که ۲۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد می کند از مهمترین مواردی است که پیگیری می شود.

وی با اعلام اینکه بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان مور توجه بوده و باید اذعان کرد که پارک علم و فناوری دارای پتانسیل مناسبی است ، مطرح کرد: همدان به عنوان قطب گردشگری دارای پتانسیل فراوانی است یکی از این موارد گردشگری سلامت است که نیازمند نگاه ویژه است.

وی ادامه داد: باید با همدلی ظرفیت و پتانسیل های همدان را فعال کرد، توجه به سرمایه گذاری بومی و غیر بومی ، مسکن ، سلامت آب نیز مورد توجه است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با اظهار اینکه تصریح کرد: پتروشیمی هگمتانه به دلیل عدم تامین خوراک مناسب فعال نیست و سعی در فعال کردن آن خواهیم داشت.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تلاش می کنم نماینده‌ای اثرگذار در حوزه قانون‌گذاری و نظارت باشم ، متاسفانه اختلاف همانند موریانه در بدنه شهر ورود کرده و سبب شده تا از توسعه و اقدامات خوب جلوگیری شود.

*در زیرساخت‌های ورزشی مشکل وجود دارد

صوفی با عنوان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه مشکلاتی وجود دارد، افزود: توجهی به این حوزه به خصوص در بخش بانوان نشده است.

صوفی با بیان اینکه ما می‌خواهیم پرچمدار استانی باشیم که حرفی برای گفتن داشته باشد، افزود: همدان قطب کشاورزی است اما به دلیل نبود صنایع تبدیلی نتوانسته از این حوزه بهره‌برداری لازم را بکند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه همدان بالاترین تولید سیب زمینی منطقه را دارد، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی، سیب زمینی همدان به مشهد می‌رود و چیپس می‌شود، باید به این حوزه توجه ویژه شود.

صوفی افزود: قول می‌دهم اگر به عنوان خادم مردم همدان و فامنین در مجلس انتخاب شوم، در حوزه سرمایه‌گذاری با برنامه پیش روم تا مشکلات را حل کنیم.

صوفی ادامه داد: در گردشگری با وجود غارعلیصدر، گنجنامه و بسیاری از ظرفیت‌های تاریخی باید با برنامه بود و با داشتن ظرفیت کشاورزی مانند برگزاری جشنواره‌های گردو و سیر بدون برنامه نمی‌توان پیش رفت.

* متاسفانه چرم همدان با برند مشهد عرضه می شود

صوفی در پاسخ به سوال خبرنگار آوای هگمتان در خصوص اینکه چرا باید چرم همدان در استان های دیگر یا حتی خارج از کشور تبدیل به محصولات چرمی سده و با قیمت بالاتر مجدد در همدان با برند دیگر به فروش برسد، گفت: صنعت چرم در همدان قدمت بالایی دارد متاسفانه استفاده بهینه‌ نشده همدان با وجودی که پایلوت چرم است اما چیزی به اسم چرم همدان نداریم و چرم این شهر لگو چرم مشهد می‌خورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آوای هگمتان در خصوص تاسیس شرکت هواپیمایی اختصاصی برای استان اینگونه گفت: برای توسعه گردشگری و اقتصاد تاسیس یک شرکت هواپیمایی مستقل ضروری است، یزد به این مهم دست یافته ما نیز باید اینگونه باشیم مدیریت ارشد استان دنبال ایجاد شرکت هواپیمایی هستند و استاندار هم قول داده، حتما اجرایی خواهد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس افزود: در صورت انتخاب، موضوع تاسیس شرکت هواپیمایی و فعال کردن فرودگاه را مورد توجه قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=8027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت