خاکساری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد همدان معرفی شد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

خاکساری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد همدان معرفی شد

  • کد خبر : 7221
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
خاکساری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد همدان معرفی شد
طی مراسمی از زحمات محمد عظیم خدایاری تقدیر و دکتر غلامرضا خاکساری به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان معارفه شد.

به گزارش آوای هگمتان، محمد قربانی گلشن آباد در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به وقایع غزه و پیروزی مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و گفت: نتانیاهو در موضعی ملتمسانه طی نامه ای به یهودیان جهان مشکلات و چالش های درونی رژیم صهیونیستی را عنوان کرده و به طور صریح اعلام کرده که اگر این مسیر را ادامه دهیم هفت سال دیگر اسرائیلی شکست واقعی خورده و از هم فرو می پاشد.

وی با بیان اینکه حماس در درون نوار غزه، ۵۰۰ کیلومتر تونل‌ زمینی کنده که اگر از سطح زمین حساب کنیم برخی تا ۶۰ متر عمق می‌رود و اساسا قابل کشف و شناسایی نیست اضافه کرد: شهیدسلیمانی عنوان کرده بود چطور این فضای کوچک تحت کنترل شدیدترین مباحث امنیتی است اما حماس متوقف نشد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اظهار اینکه دانشگاه باید در خدمت فرهنگ و تمدن باشد، گفت: امروز ظرفیت خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کمی و کیفی مدارس سما وجود دارد و می توان این مدارس را تا ۱۰ برابر افزایش داد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش در کمبود معلم و مدرسه دارای مشکلاتی است که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه می تواند کمک حال این سازمان باشد، تصریح کرد:  دانشگاه آزاد باید پای کار بیاید و مشکلات کشور را به قدر سهم خود حل کند.

قربانی گلشن با اظهار اینکه اینکه طرف مدت سه سال گذشته ۲۷۰ واحد دانشگاه آزاد در کشور ورشکست شده بود که امسال به بیش از ۳۰ واحد رسیده ، افزود: در سالجاری برای نخستین بار بعد از پنج سال تراز دانشگاه آزاد مثبت شد و این امر در راستای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای رقم خورد‌.

* تمرکز بر درآمدهای غیر شهریه ای

وی با بیان اینکه تمرکز دانشگاه باید بر درآمدهای غیرشهریه‌ای باشد، اضافه‌کرد: با توجه به پای کار بودن مدیران همدان امیدواریم در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی هم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بی شک دانشگاه آزاد در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی می تواند به خوبی ورود کند .

* تحصیل بیش از ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد همدان

رئیس اسبق دانسگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۶ درصد افزایش دانشجو داشتیم، بیان کرد: بالای ۱۷ هزار دانشجو در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.

* افتتاح ۲۰ مدرسه سما و ۴ هزار دانش آموز

رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی همدان با عنوان اینکه این دانشگاه به اهداف خود در بحث مالی رسیده و ثبت نام بهمن ماه را نیز در پیش داریم، اضافه کرد: امیدواریم بخشی از درآمد طبق سند بودجه تحقق یابد.

محمد عظیم خدایاری با عنوان اینکه در حوزه درآمد غیر سهریه‌ای تفافات خوبی با توجه به برنانه‌ریزی انجام شده افتاد، تصریح کرد: تا کنون ۲۰ مدرسه سما افتتاح شد و ۴ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

وی با اشاره به فعالیت هنرستان تربیت بدنی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر هنرستان‌ها را نیز ایجاد کنیم، مجوز راه‌اندازی هنرستانی در ملایر نیز اخذ شده است.

خدایاری با بیان اینکه با توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی بستر برای فعالیت هنرستان‌ها آماده است بیان کرد: استفاده از تمام ظرفیت دانشگاه در برنامه است طوری که از ابتدای تابستان دوره‌های مختلفی از طریق نهاد رهبری و سایر رشته‌های ورزشی و فرهنگی برگزار شد تا از ظرفیت دانشگاه استفاده شود.

رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اعلام اینکه طی تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی بخشی از خوابگاه این دانشگاه توسط دانشگاه ازاد تامین شد، خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته ۸۰۰ دانشجوی ساکن در خوابگاه داشتیم که امروز به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با تاکید بر اینکه سند راهبردی بر اساس سند تعالی دانشگاه در استان تدوین شده که بسته‌های عملیاتی دارد، گفت: نخستین بسته؛ ارتقای دوره تحصیلی و آموزشی دانشگاه است و دغدغه‌‌ای نسبت به موضوع میان‌رشته‌ای و مهارتی وجود دارد.

غلامرضا خاکساری به حلقه مفقوده‌ در صنعت و دانشگاه در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم در صنایع تبدیلی و بقیه امور طبق سند آمایشی و ظرفیت استان ورود کنیم.

وی بر حوزه مهارتی تاکید کرد و این حوزه را دغدغه اصلی دانشگاه برشمرد و افزود: بر این اساس سند آمایشی تدوین شده که در هر رشته و هر دوره‌ای بتوانیم پنج عنوان درس مهارتی را تدریس کنیم.

سرپرست دانشگاه اسلامی واحد همدان به بسته دوم عملیاتی دانشگاه اشاره کرد و خاطرنشان شد: تربیت اخلاقی، هویتی و معنوی دانشگاه مورد توجه بوده که امیدواریم با استفاده از هسته‌های فکری و اهداف تاثیرگذار موضوعات را به سرانجام برسانیم.

وی تحقق بسته های عنلیاتی را در گرو حمایت تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های موجود در دانشگاه برشمرد و افزود: در حوزه درآمدهای غیرشهریه‌ای نیز پایداری اقتصادی یکی از موضوعات مورد توجه است، امیدواریم با کمک دانش‌بنیان‌ها و با توجه به ظرفیت خوب دانشگاه این مهم را هم عملیاتی کنیم.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت