رونق نسبی بازار کیف و کفش همدان/ اعزام تیم تجاری تولیدکنندگان کیف و کفش چرم به ترکیه | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان  خبرداد:

رونق نسبی بازار کیف و کفش همدان/ اعزام تیم تجاری تولیدکنندگان کیف و کفش چرم به ترکیه

  • کد خبر : 1549
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
رونق نسبی بازار کیف و کفش همدان/ اعزام تیم تجاری تولیدکنندگان کیف و کفش چرم به ترکیه
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان ازرونق نسبی بازار کیف و کفش همدان خبر داد و افزود: خوشبختانه در یک ماه گذشته اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

احمد گازرانی در گفتگو با آوای هگمتان با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی صنف کیف فروشان بسیار نامطلوب تر بود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی یکماه گذشته رونق نسبی به بازار کیف و کفش بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دررونق بازاربی تاثیر نبود، اضافه کرد: امیدواریم شاهد رونق بازار در همه ی حوزه ها باشیم.

*همدان جزء منتخبین “سازمان ملی کفش ایران “

گازرانی به اتفاق خوب درحوزه کفش همدان اشاره کرد و افزود: از کلیه استانها در “سازمان ملی کفش ایران” شرکت کرده و بعد از رای گیری ۵ استان برگزیده شده که همدان به عنوان یکی از نمایندگان انتخاب شد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان به مجوز”سازمان صمت” اشاره کرد و افزود: مدیر کل صنایع نساجی و کیف و کفش چرم  نیز در این سازمان قول احیای این صنعت را داده چرا که صنعت جوانی و نوپایی است.

*اعزام تیم تجاری تولیدکنندگان کیف و کفش چرم همدان  به ترکیه

وی به بیان اینکه پیرو حمایت سازمان صنعت ، معادن و تجارت و شرکت شهرک ها ۲۵-۲۴ آبانماه سالجاری تیم تجاری تولیدکنندگان کیف و کفش چرم همدان جهت بازدید به نمایشگاه ترکیه اعزام می شوند .

گازرانی به اهداف مطرح در این نمایشگاه پرداخت و اضافه کرد: با توجه به اینکه دراین نمایشگاه کلیه کشورها حضور دارند آموزش الگوی جدید برای طراحی و دوخت کیف وکفش از اهداف بوده چرا که همدان در این حوزه حرفی برای گفتن دارد.

وی به ثبت نام حدود ۳۵ نفر در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم حضور تیم تجاری همدان در این نمایشگاه رونق خاص را به این حوزه برگرداند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان آموزش و صادرات را از اهداف بازدید این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: در بحث واکس و رنگ کفش و همچنین با توجه اینکه کشور ترکیه در بحث چرم مطرح است از تجربیات و مهارت های آنها برای رونق و اعتلای صنعت چرم و کیف و کفش گام برداریم.

لازم به ذکر است حدود یک هزار واحد تولیدی کیف و کفش در همدان فعالیت دارند

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت