سیاست‌گذاری مدیریت شهری حرکت به سوی پروژه‌های بزرگ و درآمدهای پایدار | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
شهردار همدان در دیدار با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان:

سیاست‌گذاری مدیریت شهری حرکت به سوی پروژه‌های بزرگ و درآمدهای پایدار

  • کد خبر : 7359
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سیاست‌گذاری مدیریت شهری حرکت به سوی پروژه‌های بزرگ و درآمدهای پایدار
شهردار همدان در دیدار با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری مدیریت شهری حرکت به سمت پروژه‌های بزرگ و درآمدهای پایدار است.

به گزارش آوای هگمتان، سید مسعود حسینی ، سید مسعود حسینی شهردار همدان به همراه مدیران شهری ضمن تبریک سمت جدید به امیر رضا یوسفیان در سمت جدید، بر ارتقای تعاملات بین دو مجموعه تاکید کردند.‌

در این دیدار سید مسعود حسینی ضمن تبریک سمت جدید به امیر رضا یوسفیان گفت: انتصاب جنابعالی که از بدنه شهرداری بودید بازخورد خوبی داشت و انشالله با این انتصاب شاهد بهبود وضعیت شهر همدان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی و فنی بین دو مجموعه گفت: انشاالله با تعامل معاونت امور عمرانی استانداری و شهرداری همدان بتوانیم گامهای موثری در خدمتگزاری به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر همدان برداریم.

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به سابقه درخشان یوسفیان در سمت‌های مختلف مدیریتی افزود: افتخار خدمتگزاری به مردم نعمت و فرصت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم تا خیر آن نصیب مردم شود.

حسینی به ارایه گزارش عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ پرداخت و تصریح کرد: از ۳۷۵۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان، ۲۳۰۰ میلیارد به مباحث عمرانی ، ۱۲۰۰ میلیارد تومان به مباحث جاری اختصاص یافته است.

شهردار همدان افزود: سیاست مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده که تقاطع غیر همسطح غدیر و سردار همدانی تکمیل شدند و تکمیل پارکینگ آقا جانی بیگ با مشخص شدن پیمانکار جدید در حال انجام است.‌

وی با اشاره به بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ترافیک افزود: توجه به مباحث ترافیکی ، مطالعات احداث تقاطع زیر گذر مدرس، خرید اتوبوس ، نصب دوربین‌های ترافیکی و نظارتی از جمله موضوعاتی هستند که در بودجه مد نظر قرار گرفته شده است.

شهردار همدان با اشاره به رکود و وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری ها عنوان کرد: سیاستگذاری مدیریت شهری ایجاد درآمدهای پایدار است و در این راستا ۱۲ پروژه مهم دیده شده است که در صورت تحقق درآمدهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

سید مسعود حسینی گفت: امیدوارم با دست همکاری این دو مجموعه دست به دست هم دهیم و منشا خیر و تحولات مثبت برای شهر همدان باشیم.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه شهرداری یک دستگاه و مجموعه خاص و بزرگی است اظهار داشت: در طول سالیان گذشته افراد بزرگی بودند که خدمات ارزنده‌ای برای شهر همدان انجام داده‌اند و یکی از این شخصیتهای مهم مرحوم بهنامجو است که یاد و خاطره ایشان برای نسل‌های بعدی هم ماندگار است.

امیر رضا یوسفیان با تاکید بر قدرشناسی مردم همدان گفت: مردم شریف همدان قدر مدیران و مسئولانی که دارای نیت خالص و روحیه خدمتگزاری باشند را به خوبی می دانند .

وی افزود: تخصص، دانش و حفظ آبرو از ویژگیهای هر مدیری است و در مدیریت شهری که از حیات تا ممات زندگی مردم سروکار دارد این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با تاکید بر کسب رضایت مردم تصریح کرد: کار در هر مجموعه به ویژه مدیریت شهری عشق به خدمت می‌خواهد و این موضوع است که ماندگار خواهد بود و رضایت خدا در جلب رضایت مردم است.

یوسفیان با اشاره به ماهیت کار شهرداری ها افزود: شهرداری ها بر مبنای درآمد و هزینه و درآمدهای کوششی فعالیت دارند و با توجه این وضعیت، کار در شهرداری‌ها پیچیده و دشوار است.

امیر رضا یوسفیان با تاکید بر داشتن تعصب کاری در مجموعه شهرداری همدان اضافه کرد: باید به کار در شهرداری افتخار کرد و تعصب داشت و همه باید با هم متحد باشیم و به هم کمک کنیم و هر جا احساس کردید که می‌توانیم کاری بکنیم در خدمتتان خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت