شرکت علیصدر ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر؛

شرکت علیصدر ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد

  • کد خبر : 4146
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۰۱
شرکت علیصدر ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه شرکت علیصدر  ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: به ترتیب اولویت بدهی ها پرداخت می شود.

به گزارش آوای‌هگمتان، به نقل از فارس، کریم ملکی در جلسه هم اندیشی با خبرنگاران با تاکید بر اینکه گردشگران از ۱۳ و ۱۴ خرداد استقبال خوبی از غار داشته اند، ادامه‌داد: همراهی پرسنل و همکاران خدمات خوبی به گردشگران ارائه شد.

وی درآمد علیصدر را از بازدید و حضور گردشگر عنوان کرد که طی دوسال که بیماری کرونا شیوع فراوانی داشت این منبع وراند را از دست داد، تصریح‌کرد: اگر گردشگری نباشد، با مشکلات جدی مالی روبرو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اظهار تاسف از اینکه دوران کرونا، آسیب جدی به شرکت علیصدر وارد کرد، افزود: مجبور شدیم وام‌هایی دریافت کنیم و اماکنی را اجاره دهیم تا حقوق پرسنل تامین کنیم.

ملکی بدهی شرکت  را ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: غار علیصدر می‌تواند روزانه ۸ هزار نفر را پذیرش کند که از این ظرفیت حدود ۵۰ درصد هنوز محقق نشده که این مسئله به وضعیت اقتصادی و اولویت سفر در خانواده‌ها نیز بستگی دارد.

وی اشتغال مستقیم غار علیصدر و مجتمع عباس‌آباد را یک هزار نفر عنوان‌کرد و خاطر‌نشان‌کرد: حدود ۲ هزار نفر به صورا اشتغال غیرمستقیم فعالیت دارند وباید گفت خوشبختانه اکنون هیچ بدهی به پرسنل نداریم و تمام معوقات آنها پرداخت شده است.

ملکی با اظهار اینکه در حال حاضر شرکت علیصدر بدهی‌هایی به ادارات و ارگان‌های مختلف دارد، ادامه‌داد: با نشست‌های تخصصی که با مسوولان کشوری داشتیم مقرر شد پرداخت بدهی‌ها به صورت اقساطی باشد تا بتوان به مرور پرداخت کرد‌.

*تخصیص اعتبار به چهاربانده شدن علیصدر

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه به چهاربانده شدن علیصدر اعتبار تخصیص یافته است، بیان‌کرد: جاده اختصاصی علیصدر مشکلات داشت که وزارت راه و شهرسازی نیز برای آن برنامه دارد تا بتواند این پروژه را به سرانجام برساند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در ادامه به استقبال خوب زائران اربعین حسینی از غار در بازگشت از کربلا خبرداد و افزود:  علیصدر تنها مجموعه و متولی گردشگری نیست و همدان مجموعه‌های مختلفی از صنایع‌دستی و گردشگری دارد که می‌تواند با در کنار هم قرار گرفتن به عنوان یک بسته گردشگری به کشور معرفی شود.

*تحقیق و تفحص از غار در دوران مدیریت من نبوده است

ملکی در خصوص روند تحقیق و تفحصص از شرکت علیصدر و اینکه چه زمانی به پایان می‌رسد، بیان کرد: تحقیق و تفحصص به دوران مدیریت بنده مربوط نیست بلکه به کل شرکت ربط دارد که مجلس به درستی تصویب کرده و سه ماه دیگر هم تمدید شده است.

وی شرکت علیصدر را مستاجر میراث فرهنگی دانست و افزود: امسال قرارداد ما به پایان می‌رسد و هر کسی که توانایی دارد می‌تواند پایان سال در مزایده شرکت کند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت