شهادت” پاداش و هدیه الهی است | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

شهادت” پاداش و هدیه الهی است

  • کد خبر : 6945
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
شهادت” پاداش و هدیه الهی است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت بزرگ ترین و عالی ترین پاداش و هدیه الهی به بندگان برگزیده و ممتاز خدا است؛ شهادت پاداش و هدیه الهی است، شهید یعنی کسی که حیات مادی داد خدا به او حیات طیبه داد حیاتی که فنا و مرگ و آلودگی ندارد حیاتی که انسان را در این عالم نگه نمی‌دارد بلکه او را در جوار الهی می‌برد.

به گزارش آوای هگمتان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در شب پایان و اختتامیه اجلاسیه دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، طلاب و علما در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در مجالس شهدا احساس میهمانی داشته باشید.

وی با بیان اینکه برای میزبانی که خود مهمان خداست و شکر خدا را بر این نعمت بجا آورده و ما از شهدا کسب حیات می‌کنیم، افزود: باور ما این است شهید فقط زنده نیست و حیات ندارد بلکه حیاتبخش است ما آمده‌ایم از آنها کسب حیات کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در دوران دفاع مقدس به مدت طولانی در خدمت لشکر انصارالحسین(ع) بودم، گفت: شهادت بزرگ ترین و عالی ترین پاداش و هدیه الهی به بندگان برگزیده و ممتاز خدا است؛ شهادت پاداش و هدیه الهی است، شهید یعنی کسی که حیات مادی داد خدا به او حیات طیبه داد حیاتی که فنا و مرگ و آلودگی ندارد حیاتی که انسان را در این عالم نگه نمی دارد بلکه او را در جوار الهی می‌برد.

وی عنوان کرد: شهید به هدف خلقت رسید شهید میهمان خداست؛ خدا از شهید پیام آورد چه زیباست منطق شهادت در قرآن؛ منطق شادی و پیروزی، حیات و به مقصد رسیدن است.

حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه منطق شهید منطق سیدالشهداست، عنوان کرد: منطق شهید، منطق پیروزی مردم غزه است، منطق جوان فلسطینی است که امروز با مظلومیت ایستاده تا رژیم صهیونیست را نابود کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدا نیازی به این جلسات ندارند ما با تمام وجود و اخلاص به این شهدای شاخص، گمنام و بسیجی استان عرض می‌کنیم شما برای ما دعا کنید شما گام بزرگ را برداشتید و چله اول انقلاب را با پیروزی به اینجا رساندید.

وی گفت: شهید پیام دارد، مطالبه دارد، شهید پیام بزرگش این است در صراط مستقیم ماندن، پیام ما به این جوانان این است ما فشارها را تحمل می‌کنیم اما این انقلاب را برای نهضت ظهور فراهم می‌کنیم.

حاجی صادقی ابراز کرد: خدا می‌گوید یازده امام، نورافکن و حجت را به شما دادم شما قدرشناس نبودید یکی پس از دیگری شهید شدند آخرین آنها را باید وثیقه بدهید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما اهل انقلاب اسلامی هستیم‌ که همه فشارها را می‌بینیم، اما عالم را آماده نهضت ظهور می‌کنیم؛ گروهی از مشرق زمین قیام می‌کنند مقدمات نهضت ظهور را فراهم می‌کنند آن امت شمائید و پشت سر آنها شهدا و خانواده آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با خانواده شهدا تمام صحبت خود را متمرکز بر خانواده شهدا نمود، بیان کرد: شهید سختی دشواری عملش تا لحظه‌ای بود که به اوج شهادت رسید ولی خانواده او باید سال‌ها جهاد و مبارزه کند، قدردان آنها باید باشیم، مادران و پدران شهدا و همسران آنها که همسنگر بودند و در این استان همسنگری و همراهی کردند که آنها در میدان پیروز شدند و به شهادت رسیدند.

حاجی صادقی با بیان اینکه در این سه شب از شهدای شاخص خوب صحبت شد و حاج حسین همدانی را بین شهدا و همسنگران ممتاز می‌بینیم، با اشاره به شهدای گمنام و اقشار بسیج، ابراز کرد: فرماندهی به برکت حضور نوجوانان و جوانان و رزمندگان در همه اقشار جامعه بود؛ اگر امروز رهبر ما با قدرت بر سر استکبار فریاد می‌زند اگر امروز حزب الله و جبهه مقاومت به آمریکا وعده می‌دهد که نابودی شما را جشن می‌گیریم، به برکت خون این شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ما ۲ هزار ۷۰۷ شهید بسیجی داریم که تک تک اینها شهدای برجسته هستند شهدای دانش آموز، فرزندان مرکز تمدن اسلامی و ایرانی الگوی شما یک هزار و ۷۴ دانش‌آموز شهید است؛ اصناف، بازاریان و کسبه الگو و حجت شما یک هزار و ۶۱۸ شهید هستند، ورزشکاران ۱۷۰ شهید مایه افتخار است باید به آنها ببالید؛ شهدای دانشجو ۱۵۲ شهید است، معلم حقیقی این شهدا هستند و همچنین شهدای روحانیت اولین استانی که به برکت مدیریت فوق العاده حجت الاسلام موسوی همدانی نماینده امام(ره) که شخصیت برجسته ای بود و یکی از کارهای بزرگ ایشان این بود که روحانیت را سازماندهی شده به جبهه اعزام کرد.

وی ادامه داد: شما ۱۱۵ شهید روحانی دارید که اینها باعث ابقای حوزه‌های علمیه هستند، طلاب باید درس را در محضر اینها بیاموزند؛ زنان قهرمان شهیدپرور  ۲۹۳ شهید تقدیم کردند و باید به تک تک همه اینها درود فرستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهیدان بسیجی، پاسدار، ارتشی، انتظامی و اقشار دارید اما بیش از همه شهدای نوجوان و جوان و زن در این جامعه برجسته‌اند؛ ما روزهای مهمی را داریم سپری می‌کنیم، در جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی بدست آوردیم.

حاجی صاقی خاطرنشان کرد: استکبار اعتراف کرد مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است اما ما از همین جا به آنها پیام می‌دهیم فرزندان فلسطینی‌ها مظلوم هستند اما شما آنها را می‌کشید ما با اینها آشناییم صدام هم همین کار را کرد و فریاد می‌زنیم والله جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی هرگز آرام نخواهد نشست.

وی بیان کرد: ما به شما می‌گوییم مدتی قبل برادران ما در سپاه قدس به شما شهروندان اسرائیلی گفتند خانه‌های خود را بفروشید لبخند زدید حالا بدانید این طوفانی است که آغاز شده این موج بلندی است که به برکت شهدا آغاز شده و جز به پیروزی ختم نمی‌شود.

حاجی صاقی بیان کرد: ببینید چگونه امسال اربعین را آفریدید آزادی قدس آرزوی دست یافتنی است مرگ شما را هم جشن خواهیم گرفت؛ این امت نسبت به ولایت امیدوار است و به شما وعده می‌دهیم که ما نخواهیم گذاشت مثل عاشورا فرزندان رسول(ص) را به شهادت برسانید؛ امروز ما هستیم و ایستادگی می‌کنیم حرف و پیام ما این است ندای زنان ما همان است که زینب(س) فریاد زد؛ جلسه یزید که به خیال خود جلسه مرگ اسلام است اما جلسه مرگ یزید شد؛

وی در پایان ابراز کرد: شهدا با شما پیمان می‌بندیم ما با یاران امام حسین(ع) می‌مانیم و زینب(س) به ما یاد داد از ظهر عاشورا تا ظهور امام زمان(عج) که مرحله دوم عاشوراست ما کوتاه نمی‌آئیم ما یاران او هستیم؛ ما شهدای زیادی را در راه انقلاب دادیم؛ شهدا هر کدام برای ما عظمتی دارند؛ جلسات را باید حسینی کنیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت