شهرداری منطقه چهار آماده استقبال از زائران اربعین | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان:

شهرداری منطقه چهار آماده استقبال از زائران اربعین

  • کد خبر : 3957
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
شهرداری منطقه چهار آماده استقبال از زائران اربعین
مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته به علت شیوع گسترده کرونا توقفی در اجرای راهپیمایی بزرگ اربعین رخ داد و خوشبختانه امسال این موانع مرتفع شده است، شهرداری منطقه ۴ همدان با تمام توان آماده پذیرایی از زائران کربلا خواهد بود.

به گزارش آوای‌هگمتان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، علی طهماسبیان گفت: تمامی کارکنان شهرداری منطقه ۴ در واحدهای فنی و عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز بی وقفه در حال تلاش برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی برای زوار اربعین هستند.

وی افزود: ۳ بلوار بسیار مهم سردار شهید همدانی و بلوار آیت الله نجفی و بلوار ارتش مسیر پرتردد زائران کربلاست که شهرداری منطقه ۴ با آمادگی کامل در این محور اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با اشاره به اینکه همه ساله شهرداری منطقه ۴ با برپایی موکب از زائران حسینی استقبال می کند اضافه کرد: در روزهای گذشته موکبی در بوستان نماز در حال برپایی است و به زودی آماده پذیرایی از مسافران اربعین خواهیم بود.

طهماسبیان گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و بلوار آیت الله نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، در ماه گذشته بلوار آیت الله نجفی در دو لاین رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت شد و هم اکنون آسفالت بلوار ارتش نیز در حال تراش و روکش است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: اصلاح هندسی خروجی بلوار شهید روشنایی به سمت بلوار آیت الله نجفی و نیز احداث پارک سوار در ابتدای جاده بهار در بلوار آیت الله نجفی از اقدامات عمرانی به منظور تسهیل در تردد خودروهای عبوری در مسیر اربعین است که در روزهای گذشته به اتمام رسید.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان به تعمیر روشنایی زیر پل شهید قهاری اشاره کرد و افزود: همکاران بنده هم اکنون درحال احداث اتاقک تاسیسات در این قسمت از پل هستند و تا آخر هفته جاری با کمک شرکت توزیع نیروی برق همدان مشکل عدم روشنایی در زیر پل شهید قهاری رفع خواهد شد.

وی همچنین به بازسازی روشنایی و تجهیز و جاگذاری آلاچیق در بوستان فدک اشاره کرد و افزود: بوستان فدک در بلوار آیت الله نجفی موقعیت مناسبی برای استراحت و پذیرایی از زائران کربلا است و سعی کرده‌ایم خدمات رفاهی مناسبی را در این مکان ارائه کنیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی سیار در بوستان بزرگ فدک در بلوار آیت الله نجفی جانمایی و همچنین سیستم آبرسانی سرویس بهداشتی مسجد راه کربلا در بلوار سردار شهید همدانی با ۲۲ چشمه، بازسازی و تعمیر شد.

طهماسبیان در پایان با اشاره به اینکه نیروهای خدوم شهرداری منطقه ۴ در روزهای آینده با آمادگی کامل از مسافران اربعین استقبال خواهند کرد اضافه کرد: انشاالله زائران عزیز سفر پر برکت و پر از سلامتی را در مسیر رفت و برگشت داشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت