“طرح شباب” به منظور ارتقای آگاهی نوجوانان تصویب شد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

“طرح شباب” به منظور ارتقای آگاهی نوجوانان تصویب شد

  • کد خبر : 7312
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
“طرح شباب” به منظور ارتقای آگاهی نوجوانان تصویب شد
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از تصویب طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس همدان خبر داد و گفت: طرح مشاوره پیش از ازدواج به منظور کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده نیز به تصویب رسیده است.

به گزارش آوای هگمتان، فاطمه ستاری نوید دوشنبه در اولین جلسه اندیشه ورزی بانوان رسانه استان همدان که با موضوع ازدواج، جمعیت و خانواده در استانداری همدان برگزار شد، با تشکر از برگزاری این جلسه و دغدغه مندی بانوان بسیج رسانه استان نسبت به موضوع جمعیت و خانواده، گفت: در این زمینه به شدت نیاز به ورود رسانه ها و ایجاد فضای رسانه ای هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در حوزه های جمعیتی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه به ویژه بانوان این حوزه می توانند با آگاهسازی مردم و ایجاد دغدغه به نحو مناسب وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از ایده حوزه خواهران سازمان بسیج رسانه استان در زمینه خوانش قانون جوانی جمعیت و خانواده استقبال کرد و گفت: در این زمینه آماده همکاری بابت حضور اساتید مربوطه هستیم.

ستاری نوید یادآور شد: در حال حاضر در جنگ جمعیتی هستیم و نیاز است که جبهه سازی شود، بدین ترتیب از این که به این موضوع ورود پیدا کرده اید، تشکر می کنم.

ستاری نوید با اشاره به اینکه در زمینه ازدواج و فرزندآوری و بررسی موانع آنها در شورای اندیشه ورزی خانواده و جمعیت استانداری همدان اقداماتی صورت گرفته است، اظهار کرد: طبق زیست بوم همدان مشکلات احصا شده اند و رسانه ها می توانند در حل آنها و مطالبه گری از مسئولین وارد کار شوند.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان همدان گفت: رسانه ها می توانند به عنوان بازوی اصلی در این زمینه وارد کار شوند.

این مسئول از تصویب طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس همدان خبر داد و افزود: طرح مشاوره پیش از ازدواج به منظور کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده نیز به تصویب رسیده است.

ستاری نوید خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در برابر اجرای ماده قانونی های مربوطه در جوانی جمعیت و تحکیم خانواده پاسخگوی رسانه ها باشند و بر اجرای ماده قانونی ها اهتمام ورزند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت