افتتاح زیرگذر محور همدان _ کرمانشاه در هفته آینده | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان؛

افتتاح زیرگذر محور همدان _ کرمانشاه در هفته آینده

  • کد خبر : 4786
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
افتتاح زیرگذر محور همدان _ کرمانشاه در هفته آینده
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد: زیرگذر حیاتی محور همدان _ کرمانشاه در هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آوای‌هگمتان، صفر صادقی‌راد دوشنبه ۲۱ آذرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به همدان ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافت، اعلام‌کرد: از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان به رفع نقاط حادثه خیز داده شده است.

صادقی راد با تاکیدبراینکه در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به حوزه راه داده شد، افزود: مقرر شد تمام نقاط حادثه خیز استان طی دو تا سه سال رفع شود که به محض ابلاغ اعتبارات انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان همدان با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تمامی نقاط حادثه‌خیز استان را طی مدت دو تا سه سال رفع خواهیم‌کرد، افزود: نگهداری راه‌های اصلی و فرعی و همچنین اقدامات مناسب در راه‌های روستایی را مورد توجه و تاکید حوزه راهداری است.

*وجود ۶۷ سامانه کنترل دوربین در سطح استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به سامانه های هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: در ارزیابی انجام شده در سطح کشور، همدان جزء سه استان اول کشور است باید گفت، ۶۷ سامانه کنترل دوربین در سطح استان وجود دارد که امسال نیز مجوز ۳۱ مورد جدید را اخذ کردیم تا پایان سال به سامانه اضافه می‌شود.

* ۴۰ مجتمع خدماتی و رفاهی فعال در سطح استان

صادقی راد با بیان‌اینکه ۴۰ مجتمع خدماتی و رفاهی فعال در سطح استان وجود دارد، ادامه‌داد: سه مورد تا پایان سال به بهره برداری می رسد و ۱۷ مجتمع نیز درحال ساخت است.

مدیر کل راهداری و حمل و حقل جاده‌ای استان همدان با اذعان به اینکه حوزه حمل و نقل کالا ۱۰۰ هزار تن رشد داشته، افزود: در بخش حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی کشور نیز امسال ۴۰ هزار دستگاه کامیون از استان همدان به بنادر جنوبی کشور اعزام شده است که در این زمینه نیز جزء استان‌های پیشرو و سرآمد هستیم.

وی با اشاره‌به اینکه پایانه بار همدان دارای مشکلاتی بود که برای این منظور ۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی در نظر گرفته شد و پیمانکار در حال انجام کار است.

*اعزام اتوبوس به مرز مهران در ایام اربعین

صادقی راد با بیان‌اینکه در اربعین سال‌جاری بیشترین آمار اعزام اتوبوس به مرز مهران متعلق به همدان است‌ اضافه‌کرد: ۵۰ نفر نیرو با ۴۰ دستگاه ماشین آلات در پایانه مرزی به مدت ۲۰ روز مستقر بوده و به زائرین خدمات ارائه می‌کردند.

وی در ادامه به ۱۷۳ میلیون تردد در جاده‌های استان درسال‌جاری اشاره‌کرد که ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته و ادامه‌داد: ر بحث روشنایی به صورت امانی و شهرستان ها را پیگیری می کنیم و ۲۱ کیلومتر روشنایی طولی ایجاد سده که ۱۴ ترانس سرقت شده که مجدد جایگزین شد‌.

* ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری آماده خدمت 

وی از آمادگی ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی زمستانی خبرداد و اضافه‌کرد: امسال ۱۹ دستگاه ماشین آلات بازسازی شده و یک دستگاه گریدر، آمیکو و نمک‌‎پاش و ۱۵ دستگاه تیغه نمک پاش تراکتوری خریداری شده است و ۱۷ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری استان فرسوده و از رده خارج است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه متاسفانه برخی رانندگان از بستن زنجیر چرخ خودداری می کنند و این معضل بزرگی است‌، تصریح‌کرد: اميدواريم رانندگان توصیه‌های ایمنی برای عبور و مرور در جاده در فصل سرما را جدی بگیرند تا مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

*افتتاح زیرگذر محور همدان_ کرمانشاه در هفته آتی

صادقی راد از افتتاح زیرگذر محور همدان- کرمانشاه در هفته آینده خبر داد و افزود: ۱۳ زیرگذر در استان همدان در حال کار است که زیرگذر مهم و حیاتی استان در مسیر همدان- کرمانشاه ظرف هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با عنوان‌اینکه در گردنه اسدآباد حفاظ میانی کار شده و روشنایی آن تا آخرین نیوجرسی تکمیل خواهد شد، و باید اضافه کرد که تعریض گردنه اسدآباد در سال آینده در حال پیگیری است، افزود: امسال ۳۷ کیلومتر حفاظ میانی در جاده‌های استان ایجاد شده است.

صادقی‌راد با بیان‌اینکه زیرگذر سردارآباد و موسی‌آباد در حال پیگیری برای جذب اعتبار هستیم، تصریح‌کرد: راه روستایی ورکش- دولت آباد به طول هفت کیلومتر در دست اقدام بوده و باید گفت اعتبارات استانی محدود سبب شد تا از ظرفیت خیرین برای این پروژه استفاده کردیم که با شروع فصل سرما آسفالت این مسیر باقی ماند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تعمیر راهدارخانه‌ها در سال‌جاری اختصاص یافت، تاکیدکرد: امسال نمازخانه بین راهی در سوباشی از اعتبارات راهداری احداث شده و در گردنه اسدآباد نیز سوله انبار نمک احداث خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت