فرودگاهی که پروازهای آن لَنگ می زند/ آیا پرواز مشهد و کیش برقرار می شود؟ | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
نقطه سر خط؛

فرودگاهی که پروازهای آن لَنگ می زند/ آیا پرواز مشهد و کیش برقرار می شود؟

  • کد خبر : 4574
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
فرودگاهی که پروازهای آن لَنگ می زند/ آیا پرواز مشهد و کیش برقرار می شود؟
سریال کنسل شدن پروازهای فرودگاه همدان سریالی است که دیگر مخاطب خود را جذب نمی کند، گوئی دیگر بود یا نبود پرواز از فرودگاه همدان موضوعی بی‌اهمیتی است که مردم میلی به ادامه دیدن این سریال بی محتوا ندارند .

به گزارش آوای‌هگمتان، فرودگاهی که برقراری پروازهای خود را با قوت شروع کرد، دیری نپایید که با خلف وعده شرکت هواپیمایی زمین گیر شد و جانی برای پریدن در خود نیافت‌.

برنامه پرواز مشهد مدام کنسل شد وکیش که پرواز معدودی داشت.

برای پرواز اربعین فرودگاه همدان عرض اندام کرد اما گویی همانند طفلی است که هرازگاهی برای دیده شدن قد بلندی میکند اما گویی به چشم کسی نمی آید.

برای بررسی آخرین روند پروازها با مدیر فرودگاه تماس گرفتیم

*احتمال پرواز مشهد و کیش در ایام نوروز بالا است

مدیر فرودگاه همدان در گفت و گو با آوای‌هگمتان، با بیان اینکه احتمال برقراری پرواز کیش و مشهد در ایام عید بسیار زیاد است، عنوان‌کرد: به دلیل استقبال مسافران از پروازهای کیش و مشهد در ایام تعطیلات نوروز، اعطای پرواز به فرودگاه همدان بسیار زیاد است.

علی اصغر جهانگیری، با اظهار اینکه مذاکرات ما کماکان با سازمان هواپیمائی کشوری ادامه‌دارد، اضافه‌کرد: سود برقراری پرواز برای شرکت های هواپیمائی در ایام نوروز تامین شده است و لذا با پیگیری‌ها پرواز انجام خواهدشد.

وی در خصوص پرواز کیش در فصل پائیز و زمستان بیان‌کرد: در تمامی ایام سال کیشوندها از پرواز استقبال می کنند، اما تعداد مسافران به حد تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پروازها برای شرکت های هواپیمائی صرفه اقتصادی ندارد، افزود: متاسفانه روز به روز ناوگان حمل و نقل هوایی کوچک تر می‌شود و پروازهای کیش‌ایر به علت مشکل ناوگان تعطیل شده است.

جهانگیری با اعلام اینکه استاندار و نمایندگان پیگیر برقراری پرواز فرودگاه همدان هستند، خاطرنشان‌شد: تاکنون که اتفاق خاصی نیفتاده اما باید گفت فرودگاه همدان به لحاظ زیر ساخت هیچ مشکلی ندارد و آمادگی انجام پروازهای خارجی را نیز دارد.

وی به انجام پرواز آموزشی در فرودگاه همدان اشاره کرد و افزود: یک شرکت آموزشی در یکسال و اندی پیش پروازهای آموزشی خود را از این فرودگاه انجام می داد اما خوب به دلایلی این پرواز آموزشی انجام نمی شود‌.

وی از پرواز آموزشی سایر فرودگاه ها به همدان خبر داد که به عنوان مقصد در این فرودگاه مي نشینند و اقدامات آموزشی خود را انجام می دهند و دوباره به سمت مبدا حرکت می کنند.

*حال پیش از این نیز گفته شد که چاره ی فعال ماندن فرودگاه همدان پرواز ایرلاین است والا فرودگاهی که بلندترین برج مراقبت کشور را دارد تنها نام فرودگاه را یدک خواهد کشید.

و عاقبت فرودگاه بی پرواز چه خواهد بود ؟

نقطه سر خط……

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت