لزوم تشکیل کمیته صیانت از افکار / توانمندترین فرد در حوزه اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شود | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

لزوم تشکیل کمیته صیانت از افکار / توانمندترین فرد در حوزه اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شود

  • کد خبر : 7188
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
لزوم تشکیل کمیته صیانت از افکار / توانمندترین فرد در حوزه اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شود
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بر تشکیل کمیته صیانت از افکار به منظور مقابله با عملیات روانی منفی که بر افکار مردم تاثیر می گذارد، تاکید کرد.

به گزارش آوای هگمتان، سپهر خلجی در شورای اداری استان با موضوع” جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه” با بیان اینکه تشکیل کمیته صیانت از افکار با حضور استاندار، دادستان و دستگاههای اطلاعاتی و برخی فعلان حوزه رسانه مورد تاکید است، گفت: نباید گذاشت عملیات روانی منفی بر افکار مردم تاثیر بگذارد.

وی با اعلام اینکه حوزه اطلاع رسانی و روایت گری جایگاه ویژه‌ای را داراست، افزود:در حوزه روایتگری تصویرسازی اتفاق می‌افتد و باید اظهار کرد که حجم خدماتی که در عمر دوساله دولت رقم خورد کم سابقه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اظهار اینکه درگیر جهاد سخت در مدیریت روایت ها هستیم و اگر به درستی نتوانیم روایت کنیم ما را آنگونه که می‌خواهند، روایت خواهند کرد، اضافه کرد: جنگ ترکیبی با دو حوزه متمرکز، یک بخش رسانه و دیگری اقتصاد است و میدان جنگ نیز افکار عمومی است، باید تصویری که دشمنان شکل می‌دهند شکسته شود.

وی با اظهار اینکه پروژه به پروژه بر اساس نیاز مردم مشکلات حل خواهد شد، تصریح کرد: رفع شبه و جهاد تبیین از وظایف است و در این خصوص بزرگترین حجم تولید خبر در دولت رقم می خورد.

خلجی با تاکید بر اینکه روابط عمومی بازوی برای خلق رویداد و مسیولیت آن با مدیر دستگاه است، ادامه داد: طراحی عملیات رسانه‌ای با مدیر روابط عمومی است و باید توانمندترین عنصر برای اطلاع رسانی به کار گرفته شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطر نشان شد: در تعریف پروژه باید سهم رسانه و اطلاع رسانی در نظر گرفته شود و این موضوع مهمی است.

*شایسته ترین افراد برای حوزه روابط عمومی انتخاب شوند

استاندار همدان نیز در شورای اداری استان گفت: با اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، شایسته‌ترین افراد دستگاه باید به عنوان مدیر روابط‌عمومی انتخاب شوند.

علیرضا قاسمی فرزاد با اعلام اینکه جهاد تبیین به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: دشمنان در تلاشند تا از طریق فضای مجازی و اطلاع رسانی نادرست افکار عمومی را تحت سلطه خویش درآورند و روحیه یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کنند، البته راه به جایی نخواهند برد و هر بار با شکست مواجه خواهند شد.

استاندار همدان بر اشاعه فرهنگ خبرخوب در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: متأسفانه گرایش به اخبار منفی در جامعه رواج یافته و باید در این زمینه بیشتر ورود کرده و اخبار خوب را به درستی اطلاع رسانی کنیم.

قاسمی فرزاد در ادامه به اجرای یک تا هفت پروژه عمرانی در سطح روستاهای استان اشاره کرد و افزود: انتقال آب به همدان با قدرت یک‌هزار و ۸۰۰ لیتر برثانیه درحال اجراست و در حوزه اقتصاد داتش بنیان نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده ایم.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت