مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خبرنگاران بهره ببرند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خبرنگاران بهره ببرند

  • کد خبر : 6477
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خبرنگاران بهره ببرند
استاندار همدان گفت : مدیران دستگاه‌های دولتی از ظرفیت خبرنگاران بهره ببرند، اکثر خبرنگاران با استعداد بوده و می توان از ظرفیت آنان در مجموعه دولت به عنوان همکار رسانه ای استفاده کرد.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین بزرگداشت روزخبرنگار با بیان اینکه خبرنگاری حرفه پرمشقت و کم درآمد است، تصریح کرد: خبرنگاران همدان انسانهای شریف، جوان، پویا و خوش ذوق و قریحه ای هستند، این ظرفیت نه در گذشته بوده و نه اینکه قابل تکرار است.

قاسمی فرزاد افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی از ظرفیت خبرنگاران ببرند، غالب خبرنگاران با استعداد بوده و می توان از ظرفیت آنان در مجموعه دولت به عنوان همکار رسانه ای استفاده کرد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه استکبار جهانی با ابزارهای تبلیغاتی سعی در وارونه نشان دادن و سیاه‌نمائی دارد، اضافه کرد: افسران عرصه اطلاع رسانی می توانند در خدمت مصالح ملی باشند چرا که خبرنگاران همواره مدافع منافع ملی و مردم بوده و هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کمبود منابع مالی مانع از این نشد تا طرحهای نیمه تمام به اتمام نرسد، افزود: انتقال آب از تالوار و اتمام بیمارستان نیمه کاره اکباتان که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد ، از جمله طرح‌هایی بود که با همت و اراده انجام شد و باید اضافه کنم هر روز شاهد افتتاح طرحهای ورزشی در استان هستیم.

استاندار همدان در ادامه با اظهار اینکه متاسفانه در خصوص مسکن همدان سیاه‌نمایی شده چرا که اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است، اضافه کرد: خبرنگاران امید آفرین بوده و می‌توانند خبرهای خوب را به مردم انتقال دهند.

*رسانه ها توانسته‌اند با هجمه دشمنان مقابله کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان نیز در این آیین با بیان اینکه این کنگره در مهرماه برگزار می شود، گفت: رسانه ها همکاری لازم را با ما داشته باشند.

سردار مهدی فرجی به قدرت رسانه‌ اشاره کرد و افزود: رسانه های ما توانسته‌اند با تمام هجمه دشمنان مقابله کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر یک از شهدا یک خبرنگار بود چرا که پیام ایثار و از خودگذشتگی خود را به جهانیان مخابره کردند، ادامه داد: شهید دوروزی یوی از شهدایی بود که اگر آن زمان به درجه شهادت نایل نمی شد قطعا یک شهید آوینی در زمان کنونی بود.

وی با اظهار اینکه برای رسانه‌ها شان و منزلت خاص قائل هستیم، اضافه کرد: برگزاری باشکوه کنگره نیازمند حضور رسانه هاست و امیدواریم ما را در این راستا کمک کنند.

*۲۱۶ رسانه عضو صندوق هنر

مدیر کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: امسال دومین کنگره شهدای همدان را پیش رو داریم و پوشش محتوایی مناسب مورد تاکید و توجه است.

مسعود ویژه با اعلام اینکه ۱۳۵ رسانه عمومی و ۵۶ رسانه تخصصی در استان فعال هستند، اضافه کرد: ۶۵ رسانه سرپرستی رسانه های سراسر کشور را عهده‌دار هستند.

وی تعداد اعضای رسانه ای صندوق هنر را ۲۹۴ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۶۸ نفر از این تعداد از خدمات بیمه استفاده می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان از استاندار درخواست کرد تا اشتراک روزنامه ها در ادارات افزایش یافته و سهمیه دیگری برای ارائه تسهیلات به خبرنگاران درنظر گرفته شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه گریزی به انتخابات پیش رو زد و افزود: دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و امیدواریم با تلاش رسانه ها بتوانیم انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ثبت جهانی هگمتانه را اتفاقی مثبت و مهم برای استان ارزیابی کرد و افزود: این اتفاق دستاورد مادی و معنوی خوبی برای همدان به همراه خواهد داشت.

*لازم به ذکر است در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه ای و پویش مردمی فجر تا بهار تقدیر به عمل آمد وخبرنگار آوای هگمتان نیز  شایسته تقدیر اعلام شد 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت