مدیران دستگاه‌ها باید تحول گرا باشند در غیر این صورت تغییر خواهند کرد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

مدیران دستگاه‌ها باید تحول گرا باشند در غیر این صورت تغییر خواهند کرد

  • کد خبر : 6872
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
مدیران دستگاه‌ها باید تحول گرا باشند در غیر این صورت تغییر خواهند کرد
استاندار با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی باید تحول گرا باشند در غیر این صورت تغییر خواهند کرد، گفت: مدیران از جزئی نگری و پرداختن به حواشی فاصله گرفته چرا که فرصت سوزی را به دنبال دارد.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری استان و همایش تجلیل از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجائی ضمن تبریک هفته وحدت با اظهار اینکه هرسال که رهبری شعار سال را اعلام می کنند، سرلوحه کار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد، بیان کرد: شعار امسال” رشد تولید و مهار تورم “را مطرح شد و باید اقدامات را بررسی شده، نقاط قوت تقویت شده و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی باید تحول گرا باشند، تصریح کرد: مدیران از جزئی نگری پرهیز کرده و از پرداختن به حواشی فاصله بگیرد چرا که وقت سوزی و فرصت سوزی را به دنبال دارد.

وی با اظهار اینکه اگر به جمع‌بندی برسیم که مدیری تحول گرا نیست علیرغم احترام به شخصیت مدیر تغییر خواهد کرد، خاطرنشان‌شد: تحول گرائی به این معنی است که که رضایت مندی و اعتماد عمومی را افزایش دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم به حواشی نپرداخت ، افزود: نگاه دولت این است که مشکلات و مسایل را در چارچوب منطقی و قانونی و به سرعت به اتمام برسانند.

استاندار همدان جوانگرایی را مورد تاکید دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: اگر تخصص و تبحر در مدیریت وجود نداشته باشد به مردم و بیت المال آسیب رسان خواهد بود.

طرح شهید” زین الدین” در دستور کار

استاندار همدان با بیان اینکه طرح “شهید زین‌الدین” به کارگیری جوانان نخبه در دستور کار قرار گرفت ، ادامه داد: ارائه طرح و برنامه از اصول این طرح بوده بود و بهترین برنامه را همدان ارائه کرد  و جذب تیرو در این طرح  از طریق آزمون و استخوام انجام خواهد شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نیروهای جذب شده در این طرح به شکل متمرکز در چند گروه به کار گرفته در دستگاهها به کار گرفته خواهند شد، افزود:

قاسمی فرزاد به دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گریزی زد و با عنوان اینکه امیدواریم منتخبین قوانین دست و پاگیر را تغییر دهند، اضافه کرد: تنقیح قوانین جز واجبات است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد، قوانینی که ناقض تولید و فعالیت است باید تغییر کند.

استاندار همدان به قانون نهضت ملی مسکن که شمولیت ملی دارد اشاره کرد و ادامه داد: در بحث کاربری نوع خاک باید یک و دو نباشد اما برخی اراضی بدلیل فقدان آب دچار مشکل شده و کشت به شکل دیم انجام شده و بازدهی مناسب را ندارد برای احداث مسکن ملی می تواند استفاده شود.

وی در پایان استفاده مناسب از اعتبارات را مهم ارزیابی کرد و جز مواردی عنوان کرد که در ارزیابی جشنواره شهید رجایی مهم بود و تصریح کرد: از فروردین ماه جذب اعتبارات را مورد تاکید قرار دادیم و ۹۹ درصد اعتبارات را دستگاهها جذب کردند، باید اضافه کرد که اعتباراتی که به موقع ابلاغ می شود باید به وقت نیز جذب شود.

* لازم به ذکر است در پایان مراسم از دستگاه‌های برتر در طرح شهید رجایی تجلیل به عمل آمد

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت