مدیران کل و روابط عمومی‌ها در اجرای جام رسانه‌ای امید با خبرنگاران همکاری کنند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

مدیران کل و روابط عمومی‌ها در اجرای جام رسانه‌ای امید با خبرنگاران همکاری کنند

  • کد خبر : 7146
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
مدیران کل و روابط عمومی‌ها در اجرای جام رسانه‌ای امید با خبرنگاران همکاری کنند
استاندار همدان با بیان اینکه مدیران کل و روابط عمومی ها در راستای اجرای رویداد جام امید رسانه با خبرنگاران تعامل داشته باشند، گفت: اطلاعات و اقدامات انجام شده را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در نشست آغاز رویداد ۲۴ ساعته‌ی جام رسانه‌ای امید که با حضور مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه‌ کشور، سردار ولی بهاریان جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد، عنوان کرد: جام رسانه‌ای امید حرکتی تحولی خواهد بود، بسیج در هر مکانی وارد شود سبب خیر و برکت شده و با کمترین هزینه و بیشترین اخلاص، منشا خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه ورود بسیج به مقوله جهاد تبیین منشا خدمات ارزشمند است، اضافه کرد: امروز امپراطور رسانه‌ای غرب و استکبار جهانی برای چپاول و استثمار، از طریق تبلیغات دروغین جای شهید و جلاد را تغییر داده و در راستای مصالح نظام استکباری حرکت می کند.

*اقدامات دولت سیزدهم تبیین شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه اگر در دولت مردمی اقدامات انجام می‌شود، باید در راستای منافع عمومی این اقدامات تبیین شود، اضافه کرد: نظام استکباری در طول ۴۴ سال گذشته در تلاش است که نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهد و در این راستا تبلیغ گسترده ای انجام داده است.

قاسمی فرزاد با اعلام اینکه مجموعه روابط عمومی و رسانه ها باید در مقابل این نظریه بایستند و آنچه به عنوان دستاورد است باید تبیین شود، اضافه کرد: تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی اگر بر کشور دیگری تحمیل می‌شد، بی‌شک فروپاشی آن کشور را به همراه داشت اما کشور ما با اتکا به نیروی خدا، خون شهدا و مقام معظم رهبری ایستادگی کرد.

وی افزود: مدیران کل و روابط عمومی ها در راستای اجرای رویداد جام رسانه‌ای امید با خبرنگاران همکاری کنند و اطلاعات اقدامات انجام شده در نظام را در اختیار رسانه قرار دهند.

* پروژه آبرسانی از تالوار ابَر پروژه بود

وی با اعلام اینکه پروژه آبرسانی به همدان به ابر پروژه‌ای بود که در طی ۱۷ سال ۳۲ درصد پیشرفت داشت اما کمتر از یک‌سال به بهره برداری رسید، افزود: ۱۸۰۰ لیتر آب شرب سالم و بهداشتی به شهر تزریق می شود.

قاسمی فرزاد به تامین زمین در حوزه مسکن ملی اشاره کرد و افزود: ۱۷۲ پروژه راکد در صنعت و کشاورزی به چرخه تولید برگشته و شهرک‌های صنعتی سه و چهار راه اندازی شده است که اقدامات ارزشمندی به شمار می آید.

قاسمی فرزاد به اقدامات در حوزه کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح الگوی کشت، کشت جایگزین و استفاده بهینه از آب اتفاقات خوبی رقم خورده است.

* در جام رسانه ای امید نیمه پُر لیوان دیده شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور نیز با اشاره به وقایع پیش آمده در فلسطین و اظهار تاسف از کشتار مسلمانان بی گناه تصریح کرد: آزادی قدس نزدیک خواهد بود.

مرتضی کاراموزیان با عنوان اینکه ، از ۲۵ شهریور ماه سال گذشته جنگ جهانی رسانه‌ای را پشت سر گذاشتیم که بزرگترین ائتلاف رسانه ‌ای دشمن بود، اضافه کرد: ۷۰ درصد انتشارات اخبار توسط ربات‌ها رقم خورد و در این جنگ برخی رسانه‌های ما نیز جز غافلین بودند.

کارآموزیان با عنوان اینکه ظرف مدت ۴۵ روز چهار رسانه، ۱۲ هزار دروغ را ترویج دادند و برخی رسانه‌های ما نیز متاسفانه در این پازل گرفتار شدند، افزود: در جام رسانه ای امید مقرر شد تا نیمه پُر لیوان دیده شود، متاسفانه اخبار منفی بیشتر از مثبت انتشار می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج کشور به سه رویکرد در جام رسانه ای امید که مطابق بر منویات رهبری است، اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها علاوه بر رصد پیشرفت، روایت‌گر نیز خواهند بود ؛ جهاد خدمت، جهاد تبیین و امیدآفرینی سه اقدام مهم است که در نظر داریم اجرا شود و منویات رهبری را به منحصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: تولید محتوا در قالب‌های مختلف دستاوردهای نظام در حوزه هایی مانند جهاد آبرسانی، نهضت مسکن، خدمات شهری، آب منطقه ای و گازرسانی توسط هیات داوران هوشمند در تهران سنجیده و میزان تولید و بازنشر اخبار دیده می‌شود.

* از بیان اقدامات دولت غفلت شده

معاون سیاسی_ امنیتی استانداری همدان نیز با اظهار اینکه اقدامات بزرگ در استان انجام شده اما از بیان آن غفلت شده است، اضافه کرد: در این راستا برگزاری تور رسانه‌ای برای فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی باید مورد توجه قرار گیرد و در گام بعدی باید ذائقه مخاطب خوب شناسایی شود و این اتفاقی است که در دنیا نیز مورد توجه قرار گرفته است.

حسن رضانیا با عنوان اینکه سرانه مطالعه در رسانه‌های اجتماعی از سال ۸۴ که حدود ۴۲ درصد بود اکنون به ۶۷ درصد رسیده است و در برخی حوزه‌ها افزایش و در برخی دیگر کاهش داشته است.

*لازم به ذکر است در پایان این نشست از خانواده‌های معزز شهیدان سیدعلی خوانساری و حمید یوسفی‌نیکو از شهدای رسانه تجلیل شد.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت