واحدهای متخلف همدان بیش از یک هزار میلیارد ریال جریمه شدند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

واحدهای متخلف همدان بیش از یک هزار میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 6208
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
واحدهای متخلف همدان بیش از یک هزار  میلیارد ریال جریمه شدند
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان میزان جزای نقدی با بیان اینکه در سه ماهه ابتدای سالجاری برای سه هزار و ۲۷۸ فقره مختومه در استان همدان یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال جریمه صادر شد.

به گزارش آوای هگمتان، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعداد گروه های گشت سیار تعزیرات حکومتی که در سه ماهه سالجاری با همکاری دستگاه های کاشف و ضابط در سطح عرضه روانه شده را ۳۶۵ گروه اعلام کرد و افزود: تعداد واحدهای صنفی بازرسی شده توسط گروه های گشت سیار تعزیرات حکومتی سه هزار واحد می باشد.

وی با عنوان اینکه در سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۸۲۹ واحد صنفی دارای تخلف د شناسایی شدند، اضافه کرد: ۶۰۳ فقره پرونده تشکیل و مشکل بقیه واحدها با تذکر لسانی در مرحله اول رفع شد و باید گفت محکومیت نقدی در خصوص پرونده های گشت سیار ۷۲ میلیارد ریال می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ‌بزرگ‌ترین کشفیات سه‌ماهه ابتدای سالجاری را مختص به لوازم یدکی خودرو اعلام کرد و ادامه داد: در خصوص لوازم یدکی خودرو ۴۴۵ هزار قطعه انجام شده بود و بعد از آن پارچه، سوخت، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خوراکی از دیگر کشفیات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اظهار اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان همدان در سه ماه نخست سالجاری را سه هزار و ۳۵۲ فقره اعلام کرد و افزود: در بخش کالا و خدمات ۲ هزار و ۸۷۴ فقره پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز ۲۶۶ فقره و در بخش بهداشت و درمان ۲۱۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

یونسی با تاکید بر اینکه سه هزار و ۲۷۸ فقره به تفکیک در بخش کالا و خدمات ۲ هزار و ۸۵۹ فقره، در بخش قاچاق کالا و ارز ۲۱۶ پرونده و در بخش بهداشت و درمان ۲۰۳ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه و رسیدگی شده است، تصریح کرد: میزان جزای نقدی در نظر گرفته شده برای سه هزار و ۲۷۸ فقره مختومه در استان همدان طی سه ماه نخست سالجاری هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال است.

* آغاز نظارت بر مدارس غیر انتفاعی و باشگاه‌های ورزشی استان

یونسی با بیان اینکه نظارت بر مدارس غیر انتفاعی و باشگاه‌های ورزشی استات آغاز شده است، افزود: بیشترین میزان تخلف در واحدهای نانوایی، مرغ فروشی، مشاوران املاک بوده است.

وی در ادامه گریزی به نانوائی های استان زد و با اشاره به محکومیت ۱۰۰ میلیارد ریالی نانوایی‌های متخلف درهمدان، مطرح کرد: در سه ماهه نخست امسال، ۱۸۷ پرونده تخلف کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه و ۳۰ پرونده تخلف بهداشتی برای نانوایی‌های همدان تشکیل شده است.

یونسی به بازرسی روزانه سه گشت مشترک ثابت در همدان اشاره کرد و با بیان اینکه یک گشت از این سه گشت مخصوص نانوایی‌ها است، افزود: یکی از مهمترین مشکلات در خصوص نانوایی ها تعطیلی خودسرانه آنها است.

*جریمه بیش از شش میلیارد ریالی مرغ فروشان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: بیش از شش میلیارد ریال محکومیت نقدی برای مرغ فروشان همدان صادر شده که ۸۷ فقره با تخلف گرانفروشی و عدم درج قیمت و ۱۷ پرونده بهداشتی برای مرغ فروشان همدان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه لبنیات ۱۳ پرونده گرانفروشی و عدم درج قیمت و سه پرونده بهداشتی در استان همدان تشکیل شده است، تصریح کرد: در سه ماهه ابتدای امسال ۴۷ پرونده گرانفروشی و احتکار لاستیک در استان همدان تشکیل شده که بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی داشته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان شد: ما می توانیم در حوزه مشاوران املاک در یکسری از موضوعات تحت عنوان تخلف ورود و رسیدگی کنیم؛ به طور مثال در زمینه درج قیمت اتحادیه مشاوران املاک به تمام واحدهای این صنف نرخ نامه داده و طبق آن باید حق کمیسیون در مبایعه‌نامه درج شود در حالیکه تخلف در این زمینه زیاد است.

وی تصریح کرد: صدور فاکتور در مشاوران املاک همان اجاره‌نامه‌ای است که باید تحویل مؤجر و مستأجر داده شود.

یونسی در پایان در خصوص ورود تعزیرات به فعالیت‌های پزشکی در برخی آرایشگاه‌های زنانه همدان اظهار کرد: برخی از آرایشگاه‌های زنانه اقدام به انجام اعمال پزشکی مانند بوتاکس و لیزر و حتی عمل‌های جراحی می‌کنند که در این زمینه سازمان نظام پزشکی تحت عنوان دخالت در امور پزشکی ورود می‌کند و تعزیرات فقط در زمینه قیمت‌ها ورود دارد.

 

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت