پارکینگ آقاجانی بیگ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

پارکینگ آقاجانی بیگ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 8212
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
پارکینگ آقاجانی بیگ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار همدان گفت: مشکلات حقوقی پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ برطرف شد و پیمانکار بومی کار را بر عهده گرفت و این پروژه سال آتی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش آوای هگمتان سید مسعود حسینی در جمع خبرنگاران به ۴ پروژه شاخص حوزه شهرداری که شامل پل سردار همدانی و پل غدیر، پارکینگ اقاجانی بیگ و بازار سینا اشاره کرد که سه مورد آن به بهره برداری رسید و افزود: پارکینگ اقاجانی بیگ با برطرف شدن مشکلات حقوقی و پیمانکار بومی کار را برعهده گرفت و سال آتی به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: تقریبا ۳۰ درصد بودجه و درآمدهای عمومی ۲۶۰۰ میلیارد تومان بوده و اوراق تعبیه شده برای پروژه‌های عمرانی نیز ۴۱۰ میلیارد است به طوریکه فروش املاک در سال ۱۴۰۱، ۳۷ درصد و امسال ۳۰ درصد بوده و امسال هم سعی کردیم ۳۰ درصد را حفظ کنیم.

شهردار همدان با اعلام اینکه ۱۲ دستگاه اتوبوس خریداری و ۲۶ دستگاه نوسازی شد، تصریح کرد: بازسازی ۲۴ دستگاه و خرید ۱۲ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۴۰۰ دستگاه تاکسی انجام شد.

حسینی با بیان اینکه دویست هزار تن قیر در دوسال گذشته در مناطق چهارگانه شهرداری انجام شد، افزود: عدالت توزیعی در بحث آسفالت ریزی مورد توجه قرار گرفت و در مناطق محروم به این مهم بیشتر تاکید شد.

شهردار همدان ادامه داد: در بحث ترافیکی می‌توان به ایجاد بازارچه الماس غرب اشاره کرد که در این راستا ۳۷ باب مغازه تملک و معبرگشایی شد و بازارچه نزدیک فرودگاه منتقل شد.

* افزایش ۱۰۰ درصدی دوربین های نظارتی

شهردار همدان به افزایش دوربین در شهر به دنبال اجرای طرح زوج و فرد اشاره کرد و ادامه داد: محدوده طرح ۶ دوربین نصب شد ۱۰۰ درصد افزایش نصب دوربین داشتیم که در مدیریت شهری تاثیرگذار بود.

حسینی به جدول گذاری ۴۳ هزار متر در ۳۳ محور در مناطق چهار گانه شهرداری اشاره کرد و افزود: در خصوص فضای سبز ۱۰ هکتار به فضای سبز شهری اضافه شد و در پروژه زمین‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی ۱۰ پروژه انجام شد.

شهردار همدان افزود: در طرح بازآفرینی شهرداری پیشقدم شد و جداره سازی بوعلی و اکباتان انجام شد یا در حال انجام است.

حسینی به ایجاد خطوط “بی آر تی” اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد خط آزمایشی شهرک فرهنگیان تا میدان بیمه در این راستا انجام شد که رضایت عمومی را در برداشت .

* ساماندهی رودخانه ها در ۱۲ نقطه شهر

شهردار همدان به ساماندهی رودخانه‌ها اشاره کرد که ۹۰۰ متر مربع در ۱۲ نقطه انجام شد و تصریح کرد: در حوزه مسکن نیز شهرداری همدان ۱۱۸ هکتار مشارکت داشت و به ساخت پروژه مسکن کمک کرد.

حسینی به تملک و بازگشایی ۲۶ معبر در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد:قرارداد سرمایه گذاری فیبر نوری در شهر همدان به مساحت ۸۵ کیلومتری بسته شد و ۷۰ درصد کار انجام شد.

شهردار همدان با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان در بحث فیبر نوری هزینه شد، افزود: ۸۵ درصد زیرساخت خدمات الکترونیکی انجام شد و ۷۰ درصد در کاهش مراجعات مردم و غیر حضوری شدن مردم انجام‌شد .

حسینی به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی اشاره کرد و خاطرنشان شد: در سالجاری صدور پروانه ساختمانی ۴۰ درصد کمتر از ۳۵ روز انجام‌ شد.

شهردار همدان‌ با اظهار اینکه ۳۰ درصد از پروانه‌های صادره کمتر از ۹۰ روز انجام شد و ۳۰ درصد بالای ۹۰ روز صورت گرفت، افزود: رویکرد اصلی شهرداری، سرمایه گذاری در این راستا ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه های سرمایه گذاری انجام شد.

وی به پروژه مسکن ملی، پارک آبی و مناطق تجاری ، پروژه محوطه کبابیان و… اشاره کرد و ادامه داد: در بحث مسکونی ۵۰ درصد زمین‌هایی که در اختیار شهرداری بود در امر مشارکت اختصاص یافت.

* سرمایه‌گذاری ۱۱۸۰ میلیارد تومانی در حوزه ترافیک

در حوزه حمل و نقل و ترافیک به سرمایه‌گذاری ۱۱۸۰ میلیارد تومانی اشاره کرد و ادامه داد: بی آرتی، پارکینگ عمومی اقاجانی بیگ، پیاده راه و پیاره روسازی و .. از دیگر موارد بود.

وی به پروژه‌های حوزه گردشگری اشاره کرد و خاطرنشان شد:  پروژه‌‌های بدون تملک ۱۴۶ میلیارد تومان و پروژه‌های با تملک ۳۹۰ میلیارد تومان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه فروش ملک را به حداقل رساندیم، اضافه کرد: آمادگی کلنگ زنی پل مدرس را داریم و با تامین منابع مالی کار را پیش خواهیم برد.

شهردار همدان تاکید کرد: قرارداد سرمایه گذاری فیبر نوری در شهر همدان به مساحت ۸۵ کیلومتری بسته شد و ۷۰ درصد کار انجام شد.

شهردار همدان با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان در بحث فیبر نوری هزینه شد، افزود: ۸۵ درصد زیرساخت خدمات الکترونیکی انجام شد و ۷۰ درصد در کاهش مراجعات مردم و غیر حضوری شدن مردم انجام‌شد .

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=8212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت