چرا پروازها کوتاه می آیند؟/پرواز اختصاصی چاره ی فعال ماندن فرودگاه همدان! | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
آقای استاندار!

چرا پروازها کوتاه می آیند؟/پرواز اختصاصی چاره ی فعال ماندن فرودگاه همدان!

  • کد خبر : 3236
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
چرا پروازها کوتاه می آیند؟/پرواز اختصاصی چاره ی فعال ماندن فرودگاه همدان!
کنسل شدن پرواز همدان_ مشهد برای چندمین بار اتفاقی است که به دلیل خلف وعده شرکت هواپیمایی" آتا" تبریز انجام شد و باید دید آسمانی که قرار بود پرترافیک باشد حال چرا پروازهای فرودگاه همدان کوتاه می آیند‌؟

به گزارش آوای هگمتان، دی ماه سال گذشته بود که استاندار خبر پرواز به مشهد مقدس و کیش را به هم استانی ها داد. خبری که بارقه ای امید را مبنی بر فعال شدن فرودگاه بعد از وقفه طولانی نویدمی داد، همان موقع استاندار از رایزنی با برخی شرکت ها در خصوص پرواز اختصاصی صحبت هایی به میان آورد که رایزنی های در این زمینه شده اما این موضوع به حاشیه رفت.

از همان ابتدای پرواز ها، زمزمه هایی از خلف وعده شرکت هواپیمایی آتا که مسئول برگزاری دو پرواز در هفته به مشهد مقدس بود، شنیده و دیده شد.

شرکت هواپیمائی اختصاصی تبریز که با قراردادن هواپیمائی برای انجام پرواز همدان _ مشهد منت بر سر همدان گذاشته بود.

آوای هگمتان اخبار فرودگاه را پیگیری کرد و از وضعیت فرودگاه و افت و خیز پروازها خبری منتشر کرد، اما ادامه ی این روند و کنسل شدن مدام پرواز همدان – مشهد موضوعي نیست که به حاشیه برود ، مجدد گفت و گوئی با مدیر فرودگاه بین المللی همدان داشتیم در این گفت و گو جهانگیری خبر از این داد که پرواز همدان _ تهران نیز در دستور کار نیست…پروازی که قرار بود اگر مردم استقبال کنند در اولویت قرار گیرد.‌‌

*پرواز همدان _ تهران در دستور کار نیست 

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز به پایتخت در برنامه نیست، افزود: شرکت های هواپیمایی به دلیل اینکه این پرواز صرفه اقتصادی ندارد،موافق انجام پرواز نیستند.

جهانگیری در گفت و گو با آوای هگمتان با بیان اینکه مدت زمان پرواز برای شرکت های هواپیمائی بسیار مهم است چرا که هزینه های جانبی برای پرواز کوتاه،اقتصادی نیست، تصریح کرد: فاصله همدان تا تهران بسیار کوتاه است و استفاده از حمل و نقل جاده ای برای مسافر به صرفه تر است.

وی در خصوص لغو پرواز های همدان _ مشهد نیز بیان کرد: شرکت هواپیمائی آتا قرار بود هفته ای دو پرواز روزهای سه شنبه و جمعه به همدان اختصاص دهد که متاسفانه خلف وعده کرد.

وی ادامه داد: این شرکت هواپیمایی مدعی است که باید ۱۶۰ نفر تکمیل شود تا پرواز اتفاق افتد، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه مسافر در خردادماه اندک است، شاید طفره می روند.

وی با اظهار اینکه امیدواریم با استقبال بیشتر مردم و افزایش سفر با هواپیما دیگر شاهد خلف وعده شرکت هواپیمایی آتا نباشیم، اضافه کرد: استقبال از سفر هواپیمایی به دلیل اینکه زمان مسافرت نیست شاید دلیلی برای لغو پروازها باشد.

*حال آقای استاندار با این فرایند و خلف وعده مکرر شرکت هواپیمایی” آتا ” آیا زمان آن نرسیده که موضوع پرواز ایرلاین مطالبه ی جدی باشد. 

 اگر همدان همانند تبریز دارای پرواز اختصاصی بود التماس به شرکت برای انجام پرواز و کنسل کردن وقت و بی وقت پروازها امری دور از ذهن می شد و” نیازی به کج دار مریز رفتار کردن نبود.”

امیدواریم بحث اختصاص  شرکت هواپیمایی برای استان مطالبه ی شما در سفر ریاست جمهوری به همدان باشد

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت