۲۵ پروژه با بیش از دو هزار میلیارد ریال ارزش به بهره برداری رسید | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
با همت شهرداری منطقه ۴ همدان :

۲۵ پروژه با بیش از دو هزار میلیارد ریال ارزش به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7845
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
۲۵ پروژه با بیش از دو هزار میلیارد ریال ارزش به بهره برداری رسید
با همت شهرداری منطقه ۴ همدان، ۲۵ پروژه به ارزش دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای هگمتان، آیین افتتاحیه ۲۵ پروژه شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار، اعضای شورای شهر همدان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان و … برگزار شد .

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با عنوان اینکه ۲۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود، تصریح کرد: احداث و تجهیز فاز ۳ بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی که در این راستا فضـــای سبز بـــه متراژ ۱۲ هزار مترمربـع احداث شد.

وی به دیوارکشی و پوشش رودخانـــه، پیاده‌روسازی، احداث مسیر دوچرخه، نصب وسـایل بازی کودکان و آلاچیق و مبلمان شهری و تامیـن روشنایی در پارک فدک اشاره کرد و ادامه داد: فاز دوم پارک شهید باهنر کوی فرهنگیان سال گذشته آغاز شد و امسال آماده‌ بهره‌برداری است.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان به احداث فضای سبز بـــه متراژ یک هکتار در پارک شهید باهنر کوی فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: پیاده‌روسازی، نصب وسـایل بـازی کودکان و مبلمان شـــهری، تامین روشنایی پارک و نقب آلاچیق از دیگر اقدامات در تجهیز این بوستان است.

شهردار منطقه ۴ با عنوان اینکه امسال تملک و احداث بلوار ۳۵ متری کوی فرهنگیان به اتمام رسید، افزود: خاکبرداری و جدول‌گذاری، زیرســـازی و آسفالت، احداث میدان و احداث نهـر به منطور هدایت آب‌های سطحی به  طول ۴۷۰ متر و عرض ۳۰ متر در کوی فرهنگیان انجام شد.

شهردار منطقه ۴ همدان به تملک و احداث کندرو در بلوار ارتش اشاره کرد و ادامه داد: جدول‌گذاری، زیرسازی، آسـفالت و احداث فضای سـبز به طول ۱۷۰ و عـرض ۱۲ متر در این پروژه از دیگر اقدامات بود که انجام شد.

طهماسبیان به احداث کندرو در بلوار آیت‌الله نجفی اشاره کرد و افزود: این پروژه در سالجاری آغاز شد و با اقداماتی نظیر خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و احداث فضـــای ســـبز، دیوارکشی و پوشش رودخانه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ همدان از تملک و احداث کندرو در بلوار سردار شهید همدانی خبر داد و و با اشاره به اینکه پروژه در سال گذشته کلید خورد و امسال به سرانجام رسید، اضافه کرد: تملک مســـیر، خاکبرداری، جدولگذاری، زیرسازی، آســـفالت و احداث فضای ســـبز به طول ۶۰۰ متر و به عرض ۹ متـــر از اقداماتی بود که انجام پذیرفت.

مدیر شهرداری منطقه ۴ به تملک و احداث بلوار مقاومت کوی اسلامشهر اشاره کرد و با عنوان اینکه این پروژه سال گذشته آغاز و امسال به نتیجه رسید، افزود: زیرسازی و آسـفالت، جدوگذاری، دیوارکشی و پوشش رودخانه، اصلاح هندسی و احداث معبر جدید بـــه طـول ۵۰۰ متـر و عرض ۱۸ متر اجرا شد.

طهماسبیان به احداث معبر باستان در دباغخانه اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته کار خاکبرداری، جدول‌گذاری مسیر، جابه‌جایی تاسیسات شـــهری، زیرسازی و آســـفالت، احداث پیاده‌رو، کول‌گذاری پل‌ها و احداث فضای سـبز به طول ۱۴۰ متر و عرض ۹ متر در خیابان دباغخانه انجام شد.

شهردار منطقه ۴ با اعلام اینکه تعریض خیابان دباغخانه در سالجاری رقم خورد، اظهار کرد: در این پروژه تخریب و جمع‌آوری دیوار قدیمی، جدولگذاری، خاکبرداری و… انجام شد.

طهماسبیان به تملک، احداث و تجهیز بوستان کوثر پشت حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و با عنوان اینکه این پروژه سال گذشته آغاز و امسال به سرانجام رسید، خاطرنشان شد: فضای سبز بـــه مساحت ۱۲ هزار متر مربـــع احداث شد و دیوارکشی و پوشش رودخانه، پیاده‌روسازی، تامـین روشـــنایی پارک و مبلمان شهری در مراحل بعد به سرانجام رسید.

وی از احداث ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان خبر داد و اضافه کرد: این سرویس های بهداشتی دارای اتـاق مـادر و کودک، نمازخانه ویژه آقایان و خانم‌ها و اتاق نگهبانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع است.

طهماسبیان در ادامه به احداث و تجهیز پارک در محله قلعه‌سبزی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا پیاده‌روسازی، اصلاح جـــداول، اجرای مبلمان شهری و نصب آلاچیق صورت گرفت.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان از تملک ۶ پلاک برای بازگشایی معابر کوی اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: امسال تملک ۶ پلاک برای بازگشایی معبر کوی ولیعصر(عج) را نیز را داشتیم که با هدف بازگشایی، زیرسازی و آسفالت معابر انجام شد.

وی از تملک سه پلاک برای بازگشایی معابر کوی امام خمینی(ره) که از سال گذشته آغاز شده بود نیز گریزی زد و ادامه داد: لوله‌گذاری کوچه گلها در کوی علی‌آباد از دیگر اقداماتی بود که برای هدایت آب‌های سطحی به طول ۳۳۰ متر، زیرسازی و آســـفالت مسـیر انجام شد.

طهماسبیان به پوشش رودخانه کوی کوثر در خیابان شهید پیری اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح و بازسازی و دیوارکشی رودخانه‌های‌ کوی کوثر، کوی امام خمینی(ره) و منوچهری گفت: دیوارکشی رودخانه‌ها، بندکشی و بتن‌ریزی مسلح کف رودخانه‌ها بـــه طـول ۶۵۰ متر انجام شده است.

وی احداث آسانسور برای پل عابرپیاده در بلوار ارتش را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: نصب دو دستگاه آسانسور بـــرای پل عابر پیاده روبـروی بیمارسـتان ارتش انجام شد.

وی تعویض جداول بلوار آیت الله نجفی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: جداول هر دو سمت بلوار آیت‌الله نجفی به طول یک‌هزار و ۷۰۰ متر اصلاح و بازسازی شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان نیز در این مراسم به هوشمندسازی ترافیک اشاره کرد و با بیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی موفق شدیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، خاطرنشان‌شد: ایجاد منابع درآمدی در جایی که شهرداری با مشکلات عدیده روبرو بود مورد توجه قرار گرفت و شهرداری توانست تا حدود زیادی به اهداف خود برسد.

علی‌ضمیر اتمام پروژه پل سردار همدانی را مهمترین اتفاق در حوزه شهرداری اعلام کرد و افزود: در سالجاری این پروزه به اتمام رسید و گره ترافیکی منطقه حل شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان از اتمام بخش مهمی از پروژه‌های ناتمام خبر داد و افزود: در برمانه داریم تا پروژه‌هایی نظیر پارکینگ آقاجانی‌بیگ در اوایل سال آتی به اتمام برسد.

وی از چراغدارشدن ۱۳ تقاطع در سطح شهر همدان خبر داد و اضافه کرد: در حوزه هوشمندسازی تقاطع‌های چراغدار قراردادی منعقد شد و این تعداد به صورت کامل هوشمند می شود.

علیضمیر به آسفالت ریزی بیش از ۹۰ هزار تن در سطح شهر اشاره کرد و با عنوان اینکه بخش زیادی از این آسفالت ریزی در منطقه ۴ انجام شد، افزود: ان شالله تا پایان سالجاری این میزان به ۱۱ هزارتن افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری منطقه ۴ در تحقق پروژه‌ها به شایستگی عمل کرده و طهماسبیان با اقدامات ارزنده در پیشبرد و رسیدن به اهداف موفق عمل کرده است.

مسگریان اجرای پروژه‌ها را بر اساس بودجه ای که شورای شهر تکلیف کرده اعلام کرد و ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام ویگر نیز باقی مانده که امیدواریم با بهره‌برداری دل مردم شاد شود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت