صدور ۷۰۰ نشان استانداردبرای محصولات استان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیر کل استاندارد همدان:

صدور ۷۰۰ نشان استانداردبرای محصولات استان

  • کد خبر : 3370
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
صدور ۷۰۰ نشان استانداردبرای محصولات استان
مدیر کل استاندارد استان همدان از صدور ۷۰۰ نشان استاندارد برای محصولات استان همدان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۷ هزار بازرسی ازشبکه توزیع استان انجام شد.

به گزارش آوای هگمتان، محمد مددی در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت مروارید سفید گلبرگ( عصرانه)‌ با اظهار اینکه در سال گذشته بیش از ۷ هزار بازرسی از شبکه توزيع استان انجام شد، ادامه داد: در این راستا ۵۰۰ نمونه از انواع کالا با صرف اعتبار بالای ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از فعالیت استاندارد نظارت بر واحد تولیدی و بخش مهم دیگر در توزیع این فراینداست، به این ترتیب که هر محصول که وارد هر استانی شود مجموعه عوامل باید فرایند استاندارد را کنترل کنند.

مددی، صنایع غذائی را صنعتی پر فرازو نشیب عنوان کرد و ادامه داد: صنایع پروتئینی که مواد اولیه آن منابع پروتئینی گیاهی و حیوانی است از پیچیدگی خاصی برخوردار است.

وی با عنوان اینکه در حوزه استاندارد صنایع غذائی پیشرفت خوبی داشته ایم، ادامه داد: به دنبال مباحث ایمنی و کیفی واحدهای تولیدی هستیم که در هر شرایطی باید رعایت شود.

مدیر کل استاندارد استان همدان اظهار کرد: تعداد محدودی از تولیدکنندگان که درگیر کالای اساسی هستند، به دنبال هدفمند کردن یارانه ها دچار مشکلاتی می‌شود که امیدواریم حل شود

* کاهش وزن در بحث موادغذائی به جد پیگیری می شود

مددی با بیان اینکه کاهش وزن در برخی اقلام خوراکی به جد پیگیری می شود، افزود: در شبکه توزیع و واحدهای استان بحث برچسب گذاری از مباحثی است که در دستور کار قرار دارد.

وی به مولفه های که منجر به دریافت نشان استاندارد می شود، اشاره کرد و افزود: کالاهایی که مشمول استاندار اجباری هستند بعد از تولید آزمایشی الزام قانونی دارند تا نسبت به پروانه کاربرد نشان استاندارد اقدام کنند.

وی به ادامه روند اخذ نشان استاندارد اشاره کرد و ادامه داد: با بکارگیری مدیر کنترل کیفی، آزمایشگاه پاسخگو و…فرایند استاندارد شروع می شود اگر استانداردهای تعیین شده رعایت شود موفق به اخذ پروانه خواهد شد.

*شرکت مروارید سفید گلبرگ دارای ۴ پروانه نشان استاندارد است

مدیر عامل شرکت مرواریدسفید گلبرگ نیز با بیان اینکه این شرکت دارای ۴ پروانه نشان استاندارد است، گفت: حدود ۱۲۰ نیروی فعال در این شرکت مشغول هستند.

حمید رضا پیری ظرفیت تولید این شرکت را یک هزار تن در ماه عنوان کرد و ادامه داد: محصولات ما در کل کشور توزیع شده و ۴ فروشگاه محصولات این شرکت را به صورت مستقیم عرضه می کنند.

پیری با عنوان اینکه ۴۰۰ نفر می توانند در این شرکت مشغول فعالیت باشند، تصریح کرد: مشکلات و چالش های عدیده ای در واحدهای تولیدی وجود دارد که امیدواریم تدابیر خاص برای آن اندیشیده شود.

مدیر عامل شرکت مروارید سفید گلبرگ به بحث افزایش قیمت ها و تورم اشاره کرد و افزود: این روند سبب شده تا محصولات ما هم افزایش داشته باشد و قدرت خرید مردم کاهش یابد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت