اعطای بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات / مشارکت بانک کشاورزی در احداث سد گرین | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیر امور شعب بانک کشاورزی همدان:

اعطای بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات / مشارکت بانک کشاورزی در احداث سد گرین

  • کد خبر : 3354
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
اعطای بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات / مشارکت بانک کشاورزی در احداث سد گرین
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان کل پرداخت های استان را در سالجاری ۵۳۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه به لحاظ تعداد ۹۵ درصد و به لحاظ مبلغ پرداختی ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش آوای هگمتان، هوشنگ حیدر نژادیان در جمع خبرنگاران به فعالیت ۸۹ ساله بانک کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: ۵۰ درصد اعتبارات اشتغال روستایی به بانک کشاورزی اختصاص داده شده و در سال ۱۴۰۰ در خصوص تبصره ۱۸ بالاترین رقم به بانک کشاورزی اختصاص یافت.

وی به عملکرد بانک در تبصره ۱۸ اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی درحوزه تولید، اشتغال و کارآفرینی انجام شد و دو اولویت مهم طرح و توزیع عادلانه یارانه‌ها از ۲۱ اردیبهشت ماه اجرا شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان به افزایش ساعت کاری بانک اشاره کرد و افزود: همچنین در ایام تعطیل در خدمت هم استانی های عزیز بودیم.

وی به سالروزتاسیس بانک کشاورزی و سی و هشتمین سال تاسیس بیمه صندوق محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: این صندوق از طریق بیمه انواع محصولات مختلف کشاورزی خدمات خاص را برای استان فراهم کرده و اطمینان و آرامش به فعالین بخش کشاورزی و دامی فراهم آورده است.

وی به عملکرد صندوق بیمه کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۶۰ میلیارد حق بیمه دریافتی از جامعه بیمه در استان داشتیم و ۸۴۴ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و خسارت دیدگان محصولات دامی و کشاورزی پرداخت شد .

*کل پرداخت های استان در سالجاری ۵ هزارو ۳۰۹ فقره است

وی کل پرداخت های استان را در سالجاری ۵۳۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۵۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه به لحاظ تعداد ۹۵ درصد به لحاظ مبلغ پرداختی ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان به سر فصل تسهیلات اشاره کرد و ادامه داد: رونق تولید، دامدار کارت، صندوق توسعه ملی وبند الف تبصره ۱۸، تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، مکانیزاسیون کشاورزی از عملکرد بانک کشاورزی عنوان کرد.

حیدر نژادیان بند “الف” تبصره ۱۸ را اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: در سالجاری حدود ۲۸۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۷۱ هزارو ۱۷۹ میلیارد طرح های مصوب پرداخت شدکه در مجموع بالای ۱۱۰۰ میلیارد در کارنامه عملکرد استان است.

وی به فعالیت بانک در خصوص بحث دامدارکارت و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص ۶۶۴ تسهیلات به مبلغ ۶۷۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزي استان همدان به فعالیت بانک کشاورزی تا ساعت ۴ و نیم اشاره کرد و افزود: ۳۲۰۰ میلیارد ریال مانده مطالبات غیر جاری استان بوده که حدود ۸ درصد است و باید گفت رقم بالائی است.

حیدر نژادیان با بیان اینکه بعد از بانک مسکن بیشتر مطالبات مربوط به بانک کشاورزی است، افزود: این امر به دلیل نقش حمایتی کشاورزی است.

وی با اعلام اینکه نگاه دولت، حمایت از فعالین کشاورزی است، تصریح کرد: با تعامل و مدارا پیش خواهیم رفت ودرصورت غیرفعال بودن واحد وارد عمل می شویم.

حیدر نژادیان با اظهار اینکه خرید ۲۰۰ هزار تن گندم در استان پیش‌بینی شده است اظهار کرد: بانک کشاورزی آمادگی کامل دارد همچون سال‌های گذشته بهای محصول گندمکاران را به موقع پرداخت کند.

وی گفت: به هیچ وجه پول گندمکاران بابت بدهی بانکی آنها کسر نمی‌شود و مبلغ تمام و کمال در اسرع وقت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی به تسهیلات پرداختی واحدهای دانش‌بنیان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: شش واحد دانش‌بنیان در بخش کشاورزی به منظور دریافت وام به بانک معرفی شدند که دو واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

* پرداخت ۱۰۵ مورد تسهیلات فرزندآوری

حیدر نژادیان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۰۵ مورد به مبلغ ۴۵ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزنداوری اشاره کرد و ادامه داد: این میزان حدود ۳۳ درصداعتبار تخصیصی به استان است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان به پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای سال تا کنون پرداخت و افزود: ۲۵۶ فقره به مبلغ ۳۴۹ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال معادل ۷۳درصد تا کنون پرداخت شده است.

وی به بیمه ۴۶ هزار هکتار در استان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه دام سبک و سنگین ۱۰۹ هزا راس بیمه شدند .

حیدرنژادیان بیمه طیور را ۲۵ میلیون قطعه در سال زراعی عنوان کرد و افزود: درحوزه ماهیان سردابی ۲۲ میلیون قطعه بیمه شدند.

*مشارکت بانک کشاورزی در احداث سد گرین

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان مشارکت بانک در احداث سد گرین، اشاره کرد و افزود: اولویت بانک کشاورزی مشارکت در آب و خاک رزن و درگزین با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبارات تخصیص ماده ۵۶ بوده که کاری بی بدیل است و اولین بار است که از طریق پرداخت سندیکایی در اجرای این چنینی مشارکت‌ دارد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت