برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کودک و نوجوان در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
مدیر‌عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان؛

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کودک و نوجوان در همدان

  • کد خبر : 4451
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کودک و نوجوان در همدان
مدیر عامل نمایشگاههای بین‌المللی همدان از آغاز به کار نمایشگاه کودک و نوجوان از ۸ تا ۱۳ آبان ماه سالجاری خبرداد.

به گزارش آوای هگمتان،  محمد بداغی در جمع خبرنگاران با عنوان‌اینکه ۲۳ عنوان نمایشگاهی از سوی شرکت پیش‌بینی شده که تا پایان سال برگزار خواهدشد، گفت: محصولات ارائه شده در نمایشگاه کودک و نوجوان، فروش کتاب، اسباب بازی، بازیهای فکری و اتاق بازی که یک محیط شادی را برای بازی کودکان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افزود: در نمایشگاه کودک و نوجوان مجموعا ۴۵ غرفه حضور دارند و همه غرفه‌ها متعلق به استان همدان است.

*از ۲۲ تا ۲۷ آبان‌ماه نمایشگاه لوستر در همدان برگزار خواهد شد

وی به برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی و شب یلدا، فرش دستباف و … در سال جاری اشاره‌کرد و ادامه‌داد: از ۲۲ تا ۲۷ آبان‌ماه نمایشگاه لوستر در همدان برگزار خواهد شد.

مدیر‌عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اعلام‌اینکه از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و صنعت چاپ و بسته‌بندی استقبال می‌کنیم، تصریح‌کرد: بنا داریم تقویم برگزاری نمایشگاه در سبد برنامه‌ریزی خانوار بنشیند و در این راستا اطلاع رسانی ونقش رسانه‌ها بسیار پررنگ خواهد‌بود.

*نمایشگاه و صنعت مکمل یکدیگرند

بداغی با بیان‌اینکه نوآوری‌ اقتصادی استان در حوزه‌های نمایشگاهی خود را نشان خواهدداد، اضافه‌کرد: نمایشگاه و صنعت مکمل یکدیگر بوده و لازم است بگوییم تقابلی با مجموعه بنکداران نداریم و یکسو هستیم.

وی برندسازی را با نمایش صنایع آمیخته دانست و اذعان‌کرد: تا بستر برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فراهم نباشد ورود نخواهیم کرد و باید زیرساخت مناسب ایجاد شده‌باشد.

*سایت جدید از اول خردادماه آغاز به کار کرد

بداغی با عنوان‌اینکه سایت جدید نمایشگاهی از اول خردادماه به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد، خاطرنشان‌شد: سایت جدید متناسب با ماموریت‌های صنعت نمایشگاهی افتتاح شده و فازهای بعدی آن برای سایت پیش‌بینی شده است.

وی با تاکیدبراینکه از حیث فضای نمایشگاهی رتبه ۱۲ کشور هستیم و اگر بعدی را به مرحله تکمیل برسانیم همدان قطب پنجم صنعت خواهدشد، افزود: حدود ۲۰ هزار مترمربع فضا خواهیم داشت و لازم است همه ارکان دولتی و اقتصادی ما را در این راه کمک کنند تا به این هدف برسیم.

مدیر‌عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان فضای سایت قبلی نمایشگاه را ۲۵٠٠ متر عنوان‌کرد و افزود: در سایت جدید ۴٠٠٠ مترمربع حداقل فضای نمایشگاهی داریم و خیلی بیشتر خواهد شد.

بداغی با تاکیدبراینکه درصد رشد عملکرد نسبت به بودجه مصوب، ۹۵ درصد بوده است، اذعان‌کرد: علاوه بر آن به تمام اصناف و صنایع اعلام کردیم که نمایشگاه‌های که بار اول برگزار می‌شود مورد حمایت شرکت قرار خواهند گرفت.

وی با اظهاراینکه در ۱۰ سال گذشته بالاترین عملکرد برای سال ۹۵ بوده و بعد از آن در سال ۹۲ عملکرد خوبی داشتیم، تاکیدکرد: در سال ۹۸ و ۹۹ صنعت نمایشگاه تحت تاثیر اپیدمی کرونا قرار گرفت و باید تا پایان سال ۱۴۰۱ رکورد عملکرد خوب نمایشگاه را در طی ۱۰ سال بزنیم.

بداغی با اعلام‌اینکه کمیت و کیفیت نمایشگاهی را در شش ماهه دوم سال بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم، افزود: تمام نمایشگاه‌های ما باید پیشرفت و ارتقاء پیدا کند.

*برگزاری نمایشگاه کشاورزی در زیربنای ۵۳۰۰ متر

مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی استان همدان با بیان‌اینکه ۵۳۰۰ مترمربع در حوزه کشاورزی نمایشگاه برگزار شد، اضافه‌کرد: و بالاترین متراژ در نمایشگاه‌های صنعتی در این حوزه در غرب کشور به ثبت رسید.

وی برگزاری ۲۳ عنوان نمایشگاهی تا پایان سالجاری را از برنانه‌ها برشمرد و اضافه‌کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی عینک را در استان همدان برگزارشد و همچنین اولین دوره صنعت کافی شاپ برگزار خواهد شد.

بداغی در پایان تاکیدکرد: در غرب کشور پایلوت صنعت نمایشگاهی بشویم و در چشم اندازمان در نظر داریم جزو قطب‌های نمایشگاهی در کشور باشیم.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت