حضور ۲۲۰ کاراته کار از استان در مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

حضور ۲۲۰ کاراته کار از استان در مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان

  • کد خبر : 8386
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
حضور ۲۲۰ کاراته کار از استان در مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان
رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان از حضور ۲۲۰ کاراته باز و ۶ داور از استان در مسابقات کشور کاراته کشوری به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، جعفر سمودی رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان امروز در نخستین روز مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز آغاز شده است.

وی افزود: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و رور یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

سمودی ادامه داد: ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

سمودی اضافه کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

رئیس روابط عمومی هیأت کاراته استان همدان  در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات داریم.

سمودی با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

وی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

سمودی با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کار از سراسر کشور به میزبانی همدان

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان گفت: بیش از ۴ هزار کاراته کار از سراسر کشور در همدان برای مسابقات کاراته کشوری برای دومین سال شرکت می کنند.

علی ملتی نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان با بیان اينکه کاراته استان در طی سال‌های گذشته فراز و نشیب هایی داشته است اظهار کرد: اتفاقات کاراته استان همدان در طی این سال ها زیاد بوده که بهترین اتفاق برگزاری مسابقات فعلی کاراته کشوری در دانشگاه آزاد همدان است.

وی افزود: این مسابقات با بیش از ۴ هزار شرکت کننده در رده آقایان و بانوان طی ۱۲ روز در همه رده های سنی برگزار می شود.

ملتی با بیان اینکه ورزش کاراته از لحاظ کمی جزو نخستین یا دومین جمعیت ورزشکاران استان است گفت: از لحاظ کیفی نیز در دو سال اخیر کاراته در استان رشد بسیاری داشته که شامل کسب مقام های آسیایی و شرکت در مسابقات بین المللی در بخش بانوان و آقایان می شود.

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان در خصوص زیرساخت کاراته استان همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون در همه شهرستان های استان خانه کاراته و سالن مخصوص کاراته برای آقایان و بانوان وجود دارد و در روستاها نیز توانسته ایم با وجود مربیان فعال این ورزش را به رشد برسانیم.

ملتی با اشاره به اینکه امسال دومین سالی هست که این مسابقات در همدان برگزار می شود، بیان کرد: ۱۵ مورد مسابقات سبکی نیز علاوه بر این مسابقات در استان برگزار کردیم که خوشبختانه در همه مسابقات کاپ مسابقات از آن ورزشکاران همدانی شد و توانستیم به مقام نخست برسیم.

وی ادامه داد: از لحاظ کمی هیأت کاراته تا سال ۱۴۰۰ کمتر از دو هزار نفر جمعیت و ۱۵۰۰ بیمه شده داشت اما در حال حاضر بیش از ۵ هزار بیمه شده در سطح استان دارد.

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان در مورد رتبه بندی کاراته استان همدان در بین هیأت های ورزشی نیز عنوان کرد: ما توانستیم مقام نخست را با توجه به نمره لحاظ شده با سه هزار اختلاف با هیأت ورزشی دوم کسب کنیم که نشان از رشد کمی و کیفی این ورزش در استان است.

ملتی در پایان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی کاراته استان همدان برای برگزاری این مسابقات افزود: ما نمی گوییم بهترین نمره را در کاراته داریم اما سعی ما این است هر سال نسبت به سال گذشته نقاط ضعف خود را کم  و نقاط مثبت را تقویت کنیم و امیدواریم در پایان این مسابقات کاراته کاران استان همدان را در اردوی تیم ملی با کسب امتیاز برتر ببینیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=8386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت