افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان “اکباتان” با حضور وزیر بهداشت | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان “اکباتان” با حضور وزیر بهداشت

  • کد خبر : 8699
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان “اکباتان” با حضور وزیر بهداشت
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان "اکباتان" بعد از ۱۴ سال با حضور وزیر بهداشت رسما افتتاح شد.

به گزارش آوای هگمتان، بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح این بیمارستان با اعلام اینکه مردم ما مردمی قدردان هستند و از مردم شهید پرور و انقلابی همدان نیز در سوگواری شهید جمهور تشکر کرد و افزود: اولین شاخص رییسی وطن دوستی بود و با افراد مختلف چنان برخورد می‌کرد که جذب شخصیت وی می شدند.

وزیر بهداشت با عنوان اینکه شهید جمهور برخلاف تبلیغات کاذب علم و آگاهی و اشراف وی به موضوعات مثال زدنی بود، افزود: قرار بر این بود که پروژه بیمارستان با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شود که متاسفانه نشد.

عین‌اللهی از تاکید رئیس جمهور بر درمان کودکان زیر ۷ سال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در سال ۸۷ شروع شده و بعد از ۱۴ سال افتتاح شد.

وزیر بهداشت و درمان به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: با اعتبار حدود هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم این پروژه به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

وی با بیان اینکه وسعت این بیمارستان ۲۸ هزار متر مربع است و هشت ۸ اتاق عمل دارد، گفت: ظرفیت بیمارستان ۲۷۲ تخت است.

*اختصاص یک‌هزار و چهارصد میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان

استاندار همدان با بیان اینکه در سی‌امین سفر استانی رییس جمهور که به مقصد استان همدان انجام شد، یک‌هزار و چهارصد میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شد، گفت: پروژه بیمارستان اکباتان از برکات این سفر به فرجام نیک و بهره‌برداری رسید.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این آیین با اشاره به خدمات گسترده دولت سیزدهم در حوزه سلامت اظهار کرد: اقدام نخست این دولت در بدو پذیرش مسئولیت، در حوزه سلامت بود که با اقدام جهادی تأمین واکسن و حمایت از دانشمندان داخلی، از افزایش آمار ابتلا و فوت کرونایی که به روزی ۷۰۰ نفر رسیده بود جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر اینکه دولت مردمی در بسیاری از حوزه‌ها منشأ اثر و خیر برای استان همدان بود عنوان کرد: در سی‌امین سفر استانی رییس جمهور که به مقصد استان همدان انجام شد، یکهزار و چهارصد میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شد و پروژه بیمارستان اکباتان از برکات این سفر به فرجام نیک و بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان ادامه داد: هزار و هفتصد میلیارد از اعتبارات سفر برای پروژه آب و سه هزار میلیارد تومان در حوزه راه و زیرساختها هزینه شد.

وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از فقدان شهید رئیسی، شهیدجمهور، به سخنان وی اشاره کرد که می‌فرمودند آبروی ما در راه خدمت به مردم هزینه می‌شود و بر این اساس با تمام قدرت و قوت به تحقق اهداف اقدام می‌کردند به همین علت زیرساخت‌ها به‌ویژه کیفیت خدمات پزشکی در این دولت بسیار زیاد است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و توسعه بیمه سلامت در بین اقشار کم‌درآمد جامعه را بخشی از خدمات دولت سیزدهم به مردم عنوان کرد و گفت: از همه پزشکان تلاشگر استان و کادر درمان قدردانی می‌کنم و امیدوار هستم حضور وزیر بهداشت در این برنامه منشأ خیرات و برکات بیشتری برای استان باشد.

*افتتاح بخش دندان‌پزشکی بیمارستان کودکان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بخش دندان‌پزشکی بیمارستان کودکان همدان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

محمدمهدی مجذوبی با اشاره به اینکه دو یادگار از دولت سیزدهم و شهید آیت رئیسی برای ما به یادگار ماند، افزود: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مقیاس کشوری و دیگری افتتاح بیمارستان کودکان در همدان در مقیاس استانی این دو مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: بیمارستان اکباتان در ابتدای دولت سیزدهم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم از منابع سفر ریاست جمهوری کار آغاز شد و پیش رفت و امروز شاهد افتتاح این مرکز بعد از ۱۴ سال به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فوق تخصصی کودکان و شاخص در غرب کشور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح بیمارستان دندانپزشکی پورسینا تحت بیهوشی اشاره کرد و ادامه داد: راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه و بهره‌برداری از آن از دیکر موارد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان شد: مرکز سانتر “آی سی یو” نوزادان و درمان ناباروری سطح سه در بیمارستان فاطمیه راه‌اندازی شد.

مجذوبی تصریح کرد: بیمارستان ۲۷۲ تخت اکباتان با ۱۳ بخش، هشت اتاق عمل و بخش ” ال دی آر” و سایر بخش‌ها هستیم عنوان کرد: امروز خوشبختانه بخش دندان‌پزشکی کودکان هم افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه در سال گذشته بزرگترین بلوک خوابگاهی با ۶۰۰ نفر ظرفیت و ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی شد، اضافه کرد: افتتاح ۴۰ پروژه سبب شد در رتبه‌بندی کشور جزو پنج دانشگاهی باشیم که توانست پروژه‌ها را محقق کند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=8699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، بیمه سلامت همدان، فریبرز نیاستی، حق بیمه ، پنج دهک نخست آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت