فرودگاه همدان به استقبال نوروز نرفت | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

فرودگاه همدان به استقبال نوروز نرفت

  • کد خبر : 8195
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
فرودگاه همدان به استقبال نوروز نرفت
نوروز از راه می رسد و فرودگاه خاموش همدان سهمی از پروازهای نوروزی ندارد.

به گزارش آوای هگمتان، حکایت فرودگاه بین المللی همدان، حکایت عجیبی است، “بلندترین برج مراقبت ایران در دل خلوت ترین فرودگاه کشور”، فرودگاهی  با امکاناتی هم‌طراز با فرودگاه امام خمینی که تنها نام بین المللی را یدک می کشد.

آخرین باری که باند پرواز چرخ های هواپیما را لمس کرد مردادماه سالجاری بود که حجاج همدان و کردستان را به سرزمین نور مشایعت کرد، قبل تر از آن نیز پرواز به کیش و مشهد را با خلف وعده های گاه و بیگاه شرکت هواپیمایی تجربه کرد .

نورپردازی، باند فرود، امکانات و زیرساخت های مناسب، و… از مزیت های این فرودگاه است که هر زمان افت و خیز پرواز را نظاره گر است چرا که در حال حاضر هواپیمایی نیست تا گرد رخوت را از باند فرود بزداید.

فرودگاه همدان همانند بیماری که تازه از بستر بیماری برخاسته اما ضعف بر پیکره نحیفش غلبه می کند و ترجیح می دهد در بستر بیماری چندی دیگر استراحت کند.

از زیرساخت و امکانات و باند فرود نورپردازی بلندترین برج مراقبت کشور و ..سخن زیاد گفته شد.

بارها در جلسات پیگیری فعال شدن فرودگاه بوده و هستیم.

برای پیگیری از آخرین وضعیت فرودگاه همدان با مدیر فرودگاه گفت و گویی کوتاه انجام دادیم؛

*شرکت های هواپیمایی همکاری نکردند

مدیر فرودگاه همدان در گفت و گو با آوای هگمتان با بیان اینکه پیگیر اختصاص پرواز همدان _ مشهد در ایام نوروز بودیم و از چندماه گذشته مکاتباتی را انجام دادیم، تصریح کرد: درخواست انجام دو پرواز به مشهد مقدس را داشتیم که متاسفانه علیرغم معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی اتفاقی نیفتاد.

علی اصغر جهانگیری از مکاتبه با شرکت های هواپیمایی آساجت، پارس، زاگرس، تابان، ایروان خبر داد و افزود: این شرکت ها به بهانه نبود هواپیما با درخواست ما موافقت نکردند.

*گفتنی است در نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، قاسمی فرزاد از خرید سه فروند هواپیما برای فرودگاه خبر داد و با عنوان اینکه در حال طی مراحل قانونی برای ورود به کشور هستند سخن گفت.

صوفی نماینده منتخب مردم همدان در مجلس دوازدهم نیز مهمترین چالش و موضوع مورد نظر خود را فعال کردن فرودگاه همدان اعلام کرد.

حال این گوی و این میدان…

چاره فعال شدن و فعال ماندن فرودگاه، تاسیس شرکت هواپیمایی مختص استان است که اگر مردم از پروازها استقبال نکردند مسافران استانهای دیگر را جابجا کرده و عایدی مالی و صرفه اقتصادی برای استان داشته باشد.

حال باید دید همدانی که ثبت جهانی هگمتانه را یدک می کشد و به عنوان پایتخت گردشگری آسیا معرفی شده آیا مهمترین زیرساخت گردشگری را فعال خواهد کرد!؟

آیا آسمانی پرترافیک را شاهد خواهیم بود

فرودگاه هر شهری به منزله ویترین آن شهر است و همدانی که …

سخن بسیار است اندر احوالات فرودگاه باز هم روز از نو روزی از نو…

و فرودگاهی که امسال نیز از نوروز جاماند…

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=8195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت