جریان ساز اندیشه سردار شهید سلیمانی باشیم | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

جریان ساز اندیشه سردار شهید سلیمانی باشیم

  • کد خبر : 2010
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
جریان ساز اندیشه سردار شهید سلیمانی باشیم
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: ما باید جریان ساز اندیشه شهید سردار سلیمانی باشیم و کارهای تخصصی در خصوص ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی انجام دهیم.

سردار ظفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان امروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مقاومت گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت جهانی بود و هر جا که مدیریت ایشان نبود آن مجموعه نمی توانست موفق عمل کند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و جریان سازی اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: باید تلاش کنیم که این شخصیت را به جامعه خوب معرفی کنیم و هر چقدر از زمان شهادت می گذرد برای ما آغازی است که با شخصیت شهید سلیمانی آشنا شویم.

ظفری با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اینکه شهید سلیمانی به جبهه و گروه خاصی تعلق ندارد بلکه یک فرد انقلابی است گفت: همه ما باید جریان ساز اندیشه شهید سردار سلیمانی باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: جریان وجودی شهید سلیمانی عاشقی است و اگر رهاورد اندیشه شهید سلیمانی به زندگی ما بیاید در جامعه مشکلی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید کارهای تخصصی در مورد ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی انجام شود، خاطرنشان کرد: باید فرزندان انقلابی ذهن مسئولان را باز کنند تا بتوانیم مدیران انقلابی داشته باشیم و اگر روحیه شهید سلیمانی در وجود ما باشد تا آخرین روز که زنده ایم دست از کار نمی کشیم و خسته نمی شویم.

ظفری با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی همیشه به دنبال نوآوری و توسعه محور مقاومت و تبدیل محور مقاومت به اندیشه انقلابی بود، تصریح کرد: توسعه حوزه امنیت ملی یکی از افکار شهید بود که نیاز به بررسی برای همه ما دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سالروز شهادت شهید سلیمانی روز مقاومت نامگذاری شده است، عنوان کرد: وقتی این روز خاستگاه عمومی در جامعه پیدا کند این روز جهانی در سازمان ملل ثبت خواهد شد.

* ارسال بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه 

آزادی دبیر ستاد اجرایی روز جهانی مقاومت نیز با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگوی اسلامی برای جامعه بود و به دین و مردم عشق می ورزید گفت: ایشان یک فرمانده دلاور و شایسته در امنیت داخلی بود و برای برای حفظ امنیت شرق و جنوب شرق کشور تلاش کرد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی بساط گروه داعش را که دست پرورده آمریکا بود با مجاهدت خود و یارانش از روی کره زمین برداشت و در بازسازی حرم اهل بیت علیهم السلام  پیشتاز بود و در نهایت با شهادت به دست آمریکای جنایتکار  مقدمه خارج شدن آمریکا از منطقه خاورمیانه شد.

دبیر ستاد اجرایی روز جهانی مقاومت با اشاره به اینکه هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه مصادف با سالگرد شهادت و تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی به این نام‌نامگذاری شده است، افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه از سوی دستگاه های مختلف به دست دبیرخانه ستاد رسیده است.

آزادی ادامه داد: ستاد بزرگداشت روز مقاومت با تشکیل ستاد از یو ماه گذشته کار خود را آغاز کرده و در معابر و مساجد و ساختمان های اداری استان فضاسازی به این‌مناسب انجام شده است و صدا و سیما برنانه های ویژه ای در این زمینه تدارک دیده است.

وی اظهار کرد: در این هفته تئاتر هنری، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می شود.

آزادی افزود: تهیه مستند حماسه حضور سردار شهید سلیمانی در همدان کلید خواهد خورد و در سطح  مدارس و دانشگاه ها برنامه های ویژه ای در این زمینه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش بانوان فاطمی و مقاومت در روز ۸ دی ماه در استانداری همدان برگزار می شود گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و شهدای مدافع حرم، سخنرانی ائمه جمعه سراسر استان در خصوص روز مقاومت و همایش من افتخار می کنم توسط کانون فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

آزادی در پایان با بیان اینکه در روز ۱۶ دی ماه نیز مراسم یادبود و گرامیداشت شهید سلیمانی در پایگاه نوژه همدان برگزار می شود خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه در تولید محتوا و باز نشر آثاری با موضوع شهید سلیمانی در فضای مجازی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=2010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت