همدان برای نخستین بار دو هفته میزبان سوپر لیگ کشور بود | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

همدان برای نخستین بار دو هفته میزبان سوپر لیگ کشور بود

  • کد خبر : 8419
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
همدان برای نخستین بار دو هفته میزبان سوپر لیگ کشور بود
رئیس هیات کاراته استان همدان اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ کاراته کشور، همدان دوهفته میزبان سوپر لیگ کشور بود.

به گزارش آوای هگمتان ، مهدی وفایی رئیس هیأت کاراته استان همدان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ میزبان مسابقات قهرمانی کاراته کشور در رده بزرگسالان و با حضور یک هزار ورزشکار دختر و پسر بودیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط میزبانی های متعددی که در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ داشتیم، امسال نیز میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفتیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ پنج تیم همدانی در لیگ برتر کشور شرکت کردند، افزود: یک تیم لیگ برتری و یک تیم سوپر لیگ از همدان داشتیم.

وفایی با تاکید بر اینکه تیم در سوپر لیگ هشت حضور دارد، گفت: از این تعداد ۷ تیم تهرانی و فقط یک تیم از سایر استان ها است، که آن تیم هم از استان همدان است.

رئیس هیات کاراته استان همدان ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ کاراته کشور ما دوهفته میزبان سوپر لیگ کشور بودیم و به بهترین شکل این میزبانی انجام شد.

وی بیان کرد: توانایی بچه ها در برگزاری مسابقات طوری بود که هر درخواستی به فدراسیون ارائه دهیم به سختی می توانند آن درخواست را رد کنند.

وفایی با بیان اینکه مسابقاتی که در حال برگزاری است از نظر  شیوه اجرا در حد بازی های آسیایی و جهانی است، اظهار کرد: به اذعان تمام دوستان فدراسیون و سایر استان ها، سطح مسابقات بالاست و برای اولین بار است که با حضور ۴ هزار و ۲۰۰ شرکت کننده برگزار می شود.

رئیس هیأت کاراته استان همدان با اشاره به اینکه اعضای فدراسیون واقف نبودند که استان همدان توانایی برگزاری این مسابقات را با این شکل و کیفیت داشته باشد، افزود: در مورد اجرای مسابقات یک نوع همدلی و وفاق مثال زدنی در جامعه کاراته همدان ایجاد شد و با توجه به ظرفیت بسیار خوب ورزشکاران که محور و اساس این ورزش اخلاق است، عزیزانی که از جامعه کاراته در هیأت مشغول فعالیت هستند، از اخلاق مدارترین افراد جامعه کاراته استان هستند.

وفایی با بیان اینکه خوابگاه ورزشکاران و سالن سلف سرویس تا محل مسابقه ۳ الی ۴ دقیقه فاصله دارد، گفت: همه این عوامل در کنار هم باعث شده تا ورزشکاران و مربیان دغدغه ای جز مسابقه را نداشته باشند و این مسأله تاثیر خوبی بر کیفیت مسابقات داشته است.

رئیس هیات کاراته استان همدان با اشاره به اینکه امیدواریم به تعداد زیاد شاهد برگزاری و میزبانی اینگونه مسابقات در همدان باشیم، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی با احتساب خانواده ورزشکاران بالغ بر ۱۰ هزار نفر جمعیت را به همدان دعوت کردیم که حداقل دو روز در همدان میهمان ما هستند و همین باعث می شود که همدان شناخته و پتانسیل های آن معرفی شود؛ همچنین اخبار مسابقات در تلویزیون پخش می شود و خبرها  ۱۲ روز روی آنتن خبرگزاری ها قرار می گیرد و اگر به شکل بهینه از این فرصت ها استفاده شود، می تواند به توسعه استان بینجامد.

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=8419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت