فریبرز نیاستی در گفتوگو با آوای هگمتان، با اشاره به کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به وسیله تماس تلفنی، افزود: شرکت های سودجو با موضوعات مختلفی همچون «کارت هوشمند سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت و … » در تلاش برای سوء استفاده از شهروندان و بیمه شدگان می باشند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی نداشته و هرگونه تماس تلفنی با محتوای ذکر شده و یا عناوین مشابه آن، مورد تایید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.
نیاستی گفت: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضرر و زیان به آنان، شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران می توانند هرگونه سوال در مورد خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری نمایند.
همچنین شماره تماس ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ ، پیام رسان بله با شماره ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ و آدرس اینترنتی https://shekayat.ihio.gov.ir پل ارتباطی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با مردم می باشد.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان؛
سوء استفاده شرکت های سودجو از عنوان سازمان بیمه سلامت
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت : هرگونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان تحت عنوان«بیمه سلامت » و درخواست پرداخت وجه ، سوء استفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت بوده و این تماسها به هیچ عنوان از طرف این سازمان نمی باشد.
لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=4972
- ارسال توسط : پرستو الماسی
- 322 بازدید
- بدون دیدگاه