موتور قایق برقی” بتا” در غار علیصدر روشن شد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

موتور قایق برقی” بتا” در غار علیصدر روشن شد

  • کد خبر : 8609
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
موتور قایق برقی” بتا” در غار علیصدر روشن شد
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در استان و تاکید استاندار درخصوص توسعه گردشگری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان و افزایش درآمد از حوزه گردشگری به ویژه غار علیصدر ارائه خدمات به گردشگران در علیصدر با موتور قایق برقی “بتا” که محصول دانش بنیان ایرانی است، ارتقا پیدا می‌کند .

به گزارش آوای هگمتان، کریم ملکی در جمع خبرنگاران  بیان کرد: در راستای تکریم گردشگران ورودی به استان همدان و بهبود شرایط کار و کمک به حفظ سلامتی قایقرانان در این مجموعه گردشگری، استفاده از فناوری‌های جدید در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران در دستور کار قرار گرفت .

وی به ۲ سال کار پژوهشی و مطالعاتی در خصوص طراحی و ساخت قایق برقی مخصوص شرایط غارعلیصدر اشاره کرد و گفت: در این مسیر اصلاح و به‌روز رسانی سیستم ناوبری قایق‌ها و استفاده از فناوری‌های جدید در دستور کار قرار گرفت که امروز این مهم به نتیجه رسید .

ملکی از متمایز بودن این طرح به محصول شرکت دانش بنیان بودن آن اشاره کرد و گفت : این ارتقاء تکنولوژی حاصل فعالیت متخصصان ایرانی بود که برای استاندار همدان از نکات بارز به حساب آمد و مورد پیگیری و بهره‌برداری شرکت قرارگرفت .

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت : موتور قایق برقی “بتا” محصول دانش بنیان ایرانی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های جهان متناسب با استانداردهای روز دنیا بوده و حاصل کار مهندسان ایرانی است .

وی عنوان کرد: این موتورهای برقی مطابق استانداردهای زیست محیطی ساخته شده و هیچ گونه آلایندگی محیط زیستی ندارد و مناسب اکوسیستم غارعلیصدر طراحی شده که ضمن حفظ منابع طبیعی باعث افزایش راندمان کاری قایقرانان و افزایش سرعت خدمات دهی به گردشگران نیز خواهد بود .

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت : این محصول شرکت دانش بنیان به گونه‌ای است که با هر بار شارژ قابلیت ارائه ۱۵ سرویس خدمات به گردشگران را دارد و نکته حائز اهمیت آن مجهز بودن این قایق‌ها به سیستم مالتی مدیا، درگاه usb، شارژر تلفن همراه بوده و چراغ‌های نصب شده بر روی آن راهنمای مسیر نیز هستند.

ملکی یادآور شد: این قایق‌ها به مدت یک ماه بطور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت تا ایرادات احتمالی آنها پایش و سپس به صورت یکپارچه در حوزه قایق‌رانی و قایق‌سواری در غار علیصدر به‌کار گرفته شوند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=8609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، بیمه سلامت همدان، فریبرز نیاستی، حق بیمه ، پنج دهک نخست آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت