ارسال ۱۳۳ مقاله علمی به کنگره ۸ هزار شهید استان همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

ارسال ۱۳۳ مقاله علمی به کنگره ۸ هزار شهید استان همدان

  • کد خبر : 6582
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
ارسال ۱۳۳ مقاله علمی به کنگره ۸ هزار شهید استان همدان
رییس دانشگاه پیام نور همدان از ارسال ۱۳۳ مقاله علمی به کنگره ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد و گفت: ۱۷۰ نفر تاکنون در این کنگره ملی_ علمی ثبت نام کرده اند.

به گزارش آوای هگمتان علی‌حسین محمد ظاهری یکم شهریورماه در جمع خبرنگاران به نحوه تحصیل دانشجویان کم بضاعت در این دانشگاه پرداخت و بیان‌کرد: این دانشجویان به مجمع خیرین سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور معرفی می‌شوند و کلیه هزینه تحصیلات آنها پرداخت می‌شود و باید اذعان کرد که هیچ فردی به خاطر مسایل مالی از تحصیل بازنخواهد ماند.

وی با بیان‌اینکه دانشگاه پیام نور به دلیل بومی گزینی کمترین مشکلات فرهنگی را دارد، اضافه کرد: مزیت دیگر تحصیل در این دانشگاه به دلیل نوع آموزش و نحوه امتحان، ۳۰ درصد قبولی کارشناسی به کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها و همچنین ۳۰ درصد قبولی استخدامی اداره ها از این فارق التحصیلان پیام نور هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با اظهار اینکه در پیام نور تمامی سرفصل ها تدریس شده و ارسال سوالات آزمون ها از سازمان مرکزی سبب شده تا درصد موفقیت این دانشجویان افزایش یابد.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان ادامه داد: طبق رتبه بندی لاینر این دانشگاه یکی از ۱۱۷۶ دانشگاه برتر جهان است و برای تمامی دانشگاههای جهان شناخته شده است.

وی با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور یکی از ۲۰ دانشگاه اول ملی ما است ، افزود: این دانشگاه با ۱۱۰ عضو هیات علمی و ۹ هزار دانشجو در ۱۴ مرکز واحد فعال است.

وی اعلام کرد: امکانات آزمایشگاهی و زیر ساخت الکترونیکی خاصی برخوردار بوده و ۱۳۵ رشته محل در مقطع کارشناسی و ۴۳ رشته محل در کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد.

محمدظاهری افزود: پیام نور مرکز همدان در بین دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به لحاظ برگزاری کلاس‌ها رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

وی با عنوان اینکه ثبت نام با سوابق تحصیلی از ۳۱ مرداد شروع شده و ادامه دارد، افزود: رشته ادبیات‌فارسی در مقطع کارشناسی‌ارشد در مرکز کبودرآهنگ، رشته ریاضی گرایش جبر در مقطع کارشناسی‌ارشد در مرکز بهار و رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی و مطالعات خانواده در مرکز همدان امسال اضافه خواهد شد.

محمد ظاهری خاطرنشان شد: رشته ادبیات‌فارسی در مقطع کارشناسی‌ارشد در مرکز کبودرآهنگ، رشته ریاضی گرایش جبر در مقطع کارشناسی‌ارشد در مرکز بهار و رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی و مطالعات خانواده در مرکز همدان امسال اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با اشاره به جذب بدون آزمون دانشجو در دانشگاه پیام ‌نور همدان، افزود: دانشگاه واحد اسدآباد از نظر آزمایشگاه تحقیقاتی در غرب کشور قطب است به طوری که بسیاری از دانشگاه‌های استان آزمایشات تحقیقاتی خود را به این دانشگاه می‌برند.

محمدظاهری تصریح کرد: طبق آخرین آمار تعداد دانشجویان کارشناسی حدود ۷۵۰۰ نفر و کارشناسی‌ارشد ۲۰۰۰ نفر  است که ۶۰ درصد دانشجویان را زنان و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص برنامه دانشگاه پیام نور در مقطع دکترا نیز بیان کرد: برای مقطع دکتری در رشته مدیریت در این دانشگاه برنامه داریم.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در ادامه به بیان محورهای همایش کنگره ۸ هزار سهید استان پرداخت و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اثر دفاع مقدس در عرصه‌های مدیریتی، جایگاه شهدا در گام دوم انقلاب، نقش‌آفرینی اقشار مختلف در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تأثیر شهدا بر عرصه فرهنگی از جمله این محورها است.

وی به نگارش مقاله در باب شهید مدنی، شهید سردار همدانی و خواهر دباغ اشاره کرد و ادامه داد: این همایش دارای کد ISC بوده و گرید خیلی خوبی دارد و کلیه شرکت‌‎کنندگان که مقاله آنها پذیرفته شود دارای این کد خواهند شد.

وی با اظهار اینکه تا کنون ۱۳۳ مقاله دریافت شده ، افزود: پژوهشگران می‌توانند به سایت Hamedan_۸۰۰۰shahid مراجعه کرده و به صورت رایگان مقالات خود را ارسال کنند.

محمد ظاهری با عنوان اینکه تاریخ دریافت مقالات تا ۳۱ مرداد بود اما به علت استقبال پژوهشگران تا ۱۰ شهریور تمدید شد، افزود: تا کنون ۱۷۰ نفر در این کنگره ملی_ علمی ثبت نام کرده و تاریخ برگزاری همایش ۹ مهرماه سال‌جاری می باشد.

 

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=6582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت