رسالت روابط عمومی ها بر محوریت مردم محوری، امید آفرینی، پاسخگویی و پرهیز از شخصی نگری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
شهردار همدان به مناسبت روز روابط عمومی:

رسالت روابط عمومی ها بر محوریت مردم محوری، امید آفرینی، پاسخگویی و پرهیز از شخصی نگری

  • کد خبر : 3127
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۴۵
رسالت روابط عمومی ها بر محوریت مردم محوری، امید آفرینی، پاسخگویی و پرهیز از شخصی نگری
شهردارهمدان به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی از تلاش ها و خدمات مجموعه روابط عمومی های مناطق و سازمان های تابعه تقدیر به عمل آورد و گفت: رسالت روابط عمومی ها بر محوریت مردم محوری، امید آفرینی، پاسخگویی و پرهیز از شخصی نگری است.

به گزارش آوای هگمتان، شهردار همدان در این مراسم شهردار همدان ضمن تبریک روز روابط عمومی، هدف اصلی روابط عمومی ها را شناساندن سازمان به جامعه دانست و گفت: خود روابط عمومی ها با اینکه کمتر در معرض دید قرار دارند ولی در ارتباط گیری با جامعه و شهروندان وظیفه خطیری بر عهده دارند.

سید مسعود حسینی با تاکید بر اهمیت آموزش در حوزه ها و واحد‌های مختلف مدیریت شهری به ویژه روابط عمومی اظهار داشت: با آموزش های کاربردی و مداوم جایگاه روابط عمومی ارتقا می یابد و لازم است این موضوع با جدیت پیگیری شود. وی با بیان اینکه روابط عمومی ها و رسانه ها حلقه ارتباطی با جامعه و مخاطب هدف هستند گفت: شهرداری ها به دلیل ارتباطی که با عموم مردم و سایر دستگاهها‌ دارند از جایگاه ویژه ای در ابعاد اجرایی و زندگی شهروندان دارند و از مهمترین و موثرترین دستگاه های کشور به شمار می روند.

سید مسعود حسینی با تأکید بر معرفی و نمایاندن خدمات گسترده و متنوع شهرداری همدان به شهروندان اظهار داشت: رسانه ها در ایجاد واقعیت و وارونه جلوه دادن حقایق قدرت زیادی دارند و باید آنها در راستای امیدآفرینی تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: مردم محور بودن و شناخت نیازهای شهروندان از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است و باید سیاست گذاری ها بر اساس رضایتمندی مردم قرار گیرد.

شهردار همدان یکی از آسیب‌ها و آفت های روابط عمومی ها را شخصی گری دانست و عنوان کرد: برای روابط عمومی ها سازمان و مردم اصل هستند و باید به موقع مشکلات مردم احصا و در راستای حل آنها تلاش شود.
وی با تاکید بر پاسخگویی و ورود به موقع در قبال اتفاقات و شایعات گفت: نباید در این مقوله بی تفاوت بود و باید از حواشی ها پرهیز شود.

سید مسعود حسینی به پتانسیل های فضای مجازی و گروه های مختلف فرهنگی و رسانه ای اشاره کرد و افزود: باید پیج ها و شبکه های مجازی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و جریان سازی تقویت شوند. وی بیان داشت: یکی از مهم ترین نقش های روابط عمومی ها اتاق فکر و سیاستگذاری است و نباید فضای مجازی به عنوان یک هزینه ای بلکه به عنوان فرصتی مغتنم از لحاظ فرهنگی و اقتصادی تلقی گردد.

سید مسعود حسینی بر هماهنگی روابط عمومی های مناطق و سازمان ها با روابط عمومی شهرداری ستاد تأکید کرد و خواستار ایجاد یک سخنگوی واحد برای انتقال مواضع شهرداری به افکار عمومی شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: مقوله روابط بین الملل در حوزه روابط عمومی شهرداری موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از خدمات و زحمات مجموعه کارکنان روابط عمومی شهرداری همدان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=3127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت