رئیس کل دادگستری استان همدان معارفه شد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

رئیس کل دادگستری استان همدان معارفه شد

  • کد خبر : 7765
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
رئیس کل دادگستری استان همدان معارفه شد
در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، آیت الله موسوی اصفهانی و جمعی از مدیران و قضات دادگستری با تقدیر از زحمات عدالتخواه، بهروز محمدی مهر به عنوان رئیس کل دادگستری استان همدان معرفی شد.

به گزارش آوای هگمتان، معاون اول قوه قضائیه در این مراسم با بیان اینکه رضایت مردم از دستگاه قضا و ارایه عدل و قسط از موثرترین عوامل برقراری نظم در جامعه است، اضافه‌کرد:  برخورد خوب و مناسب با مردم را از عوامل احساس رضایت در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق  به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این بیانیه بخشنامه و آیین‌نامه نیست، تصریح کرد: این برنامه با نگاه و تجربیات گذشته و برنامه‌های افق پیش‌رو و آینده توسط رهبری به رشته تحریر درآمده که ویژگی انقلاب را تشریح کرده و مقابله با استکبار و استقلال طلبی را توضیح می دهد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم به به دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازد که متأسفانه امروز از آن غافل شده‌ایم، خاطرنشان شد: ویژگی این بیانیه مقابله با سیاه نمایی دشمنان است متاسفانه ما یادمان رفته که این انقلاب چه دستاوردهایی داشته است.

معاون اول قوه قضائیه با اظهار اینکه دشمن می خواهد به بهانه‌های مختلف بین مردم و مسئولان نظام شکاف ایجاد کند و تضعیف نیروهای مسلح، سپاه و ارتش خیانت به نظام بوده و به صلاح نیست، افزود: با توجه به انتخابات پیشرو هر رفتاری از ما که باعث شود، مشارکت در انتخابات کم رنگ شود، به صلاح انقلاب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق تاکید کرد: افزایش مشارکت در انتخابات سبب خواهد شد تا دشمن همچنان مثل ۴۵ سال گذشته مأیوس و ناامید شود.

* در صلح و سازش استان همدان برتر است

معاون اول قوه قضائیه با عنوان اینکه در صلح و سازش‌ همدان جزو استان‌های برتر است، اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه این است که مدیرانی که بیش از چهار سال سابقه خدمت در یک استان دارند را جابه‌جا کند.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس‌کل در قوه قضائیه نظام‌مند شده است به طوری که کمیته‌ای مرکب از پنج نفر از مسئولان عالی دستگاه قضایی تشکیل و در آنجا تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد، مطرح کرد: رئیس کل جدید دادگستری استان همدان باید تلاش کند چهره خوبی بیش از گذشته از دستگاه قضائی استان به مردم معرفی کند.

وی بر جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی، صیانت از حقوق عامه ، مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی، متعرضان به بیت المال ، مبارزه با گران فروشی، کم فروشی و…تاکید کرد و از ماموریت های رئیس کل دادگستری استان برشمرد و افزود: باید از ظرفیت بزرگانو ریش سفیدان محلی هم در صلح و سازش پرونده‌های قضائی بهره برد.

* بداخلاقی اداری آسیب زا است

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم با بیان اینکه فساد فقط رشوه نیست بلکه بداخلاقی اداری نیز فساد است و آسیب زا خواهد بود، تصریح کرد: متاسفانه این بداخلاقی مردم را به نظام بدبین کرده و تحقق عدالت را که ریشه در مشارکت مردم دارد، بی نتیجه می گذارد.

شعبانی موثقی با اظهار اینکه قانون باید اخلاق مدارانه اجرا شود، خاطرنشان شد: توجه به اجرای عدالت توجه به اخلاق بوده که این امر بسیار مهم است و باید مورد توجه دستگاه قضا و سایر دستگاههای اجرائی قرار گیرد.

 

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=7765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت