همه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان، صالح هستند اما مردم اصلح را انتخاب کنند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

همه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان، صالح هستند اما مردم اصلح را انتخاب کنند

  • کد خبر : 8019
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
همه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان، صالح هستند اما مردم اصلح را انتخاب کنند
استاندار همدان، حسن سلوک و رفتار نمایندگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان، صالح هستند اما مردم اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد در نخستین گردهمایی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان انتخابات را مهمترین مبحث روز خواند که دشمنان در تلاشند آن را محو یا کم ارزش جلوه دهند و افزود: نظام جمهوری اسلامی که مشروعیت خود را از آیات قرآن و و مقبولیت خود را از آرای مردم اخذ می‌کند همواره مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه دشمن در تلاش است تا وحدت و انسجام مردم به چالش بکشاند، افزود: در هیچ جای دنیا دشمنان مایه رشد و پیشرفت کشور رقیب نیستند .

استاندار همدان تصریح کرد: مستکبران در جهت تامین منافع خود، دولت های دیگر را تحت فشار و سختی قرار دادند که نمونه آن در سوریه و یمن قابل مشاهده است.

وی با عنوان اینکه کشور ما پرچم دار مبارزه با استکبار بوده و همواره مورد حمله و هجمه قرار گرفته، افزود: اصحاب رسانه و صاحبان قلم که نفوذ دارند و پل ارتباطی بین اقشار مختلف مردم و حاکمیت هستند، مردم را نسبت به توانمندی و داشته های کشور امیدوار و نسبت به ترفند دشمن آگاه کنند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در حوزه رسانه خبرنگاران جوان، حاذق و کاربلد در استان وجود دارد، ادامه داد: رسانه‌های چاپی استان در سطح کشور مطرح بوده و حرفی برای گفتن دارند.

* پوشش بیمه ای صد در صدی استان

قاسمی فرزاد در ادامه با اظهار اینکه فردی وجود ندارد که پوشش بیمه‌ای نداشته باشد، تاکید کرد: یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند بدون اینکه یک ریال هزینه ای پرداخت کنند.

وی افزود: در دو سال اخیر نیز صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج با پنج هزار میلیارد اعتبار کار خود را آغاز کرد و سالجاری اعتبار آن به ۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

استاندار همدان به بازگشت واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل به چرخه تولید اشاره کرد و افزود: صدها رشته قنات که خشک شده بود احیا شد و امید را در دل روستاییان برافروخت.

قاسمی فرزاد به طرح مسکن ملی اشاره کرد و با اظهار اینکه ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان واگذار خواهد شد، تاکید کرد: این طرح در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام خواهد شد.

استاندار همدان خاطرنشان شد: در ایام دهه فجر ۲۴۵۰ واحد روستایی که مقاوم نبود تخریب، بازسازی و نوسازی شد و این تعداد از ابتدای سال تا کنون ۶۵۶۰ واحد بوده است.

وی به واگذاری ۵ هزار قطعه زمین به روستاییان اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان ملایر کلنگ دو شهرک” ایمان و امید” با مساحت ۵۵۰ هکتار به زمین زده شد.

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=8019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت